13 grudnia 2013

Piątek 13!

Dziś piątek 13. Dzień jak co dzień.
obrazek stąd
Czarny kot
Z tej okazji wszystkim czarnym kotom życzymy z Andrzejem dużo szczęścia. A właściciele czarnych kotów już mają wielkie szczęście - że mają takie fajne, czarne koty!
Tutaj kotki
"Fantastyczne są koty czarne. One najbardziej i najszybciej uwalniają od gniewu"- cytat z audycji "Felinoterapia, czyli leczenie kotem", o której wspominałam ostatnio. Właściciele czarnych kotów pewnie mogą powiedzieć na ten temat więcej.


Nie chciałabym pominąć żadnego blogowego, czarnego kota, więc jeśli któregoś czarnuszka zapomniałam proszę o przypomnienie :)
Najlepsze życzenia dla największych szczęściarzy świata: dla Mikeszka, Migusi, Mefisto i MorfeuszaIwana i Kafki, Waldka, Hokusa, Frani, Lucka, JurkaTymka ... i dla wszystkich innych czarnych kociaków! Andrzej pozdrawia!

A to mały rudy kotek, który wtedy pewnie marzył o tym, żeby być czarnym, dużym i pięknym kotem!

32 komentarze:

  1. Miałam czarnego kota. Był to super kot mojego taty. A, że dziś piątek 13-stego dowiedziałam się dopiero po południu na fb. Nie wiem z jakiej choinki dziś się urwałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień jak co dzień :) Tylko więcej czarnych kotów w sieci ;)

      Usuń
  2. Oczywiście że nie wierzę w te przesądy. Czarne koty są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wierzę, ale zawsze okazja żeby podziwiać piękne czarne koty - wyjątkowo dużo zdjęć dziś :)

      Usuń
  3. Wszystkie koty nasze są :) I wszystkie przynoszą szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W imieniu mojej czarności Marcela dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że to prawda, co znalazłaś o czarnych kotach jeśli chodzi o felinoterapii- mnie się przyda!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W imieniu Jurka dziękuję Andrzejkowi za życzenia, Jurkowi z wrażenia aż miauk odebrało :)))
    Dziękujemy i pozdrawiamy wszystkie kocie czarnuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie wierzyłam w ten zabobon, bo niczego takiego złego nie doświadczyłam w ten "straszny dzień" :)

    hejterzy już pozostaną na zawsze. trzeba się przyzwyczajać ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugie i trzecie zdjęcie jest słodkie ;)
    A w zabobony ja także nie wierzę - to dziwactwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Photo's of these two are beautiful...Black cats are just as any other color...Purrs

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak leżenie w kartonie ;)
    W zabobony oczywiście nie wierzę :) A czarne koty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czarne kotki kochane jak kazde inne, tylko ciezko im dobre zdjecie zrobic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to jakimi twardzielami są! tyle razy nastąpiłam po ciemku na moją małą czarną, a nawet nie bardzo się awanturuje :-)

      Usuń
    2. koty są ładne !!

      Usuń
  11. Czarne kotki są urocze, ale parę razy pecha mi przyniosły....

    OdpowiedzUsuń
  12. A dziękuję dziękuję w imieniu jednej mojej czarnej koty własnej i drugiej niemojej czarnej koty "na przechowaniu" :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w przesądy nie wierzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uff.. jak dobrze, że żaden czarny kot wczoraj nie przebiegł mi drogi :D
    Dla mnie każdy kot, bez względu na kolor sierści, jest kochany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wszystkie koty są przepiękne i kochane :)

      Usuń
  15. Rudasek też jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe.. a ja nawet się nie zorientowałam, że wczoraj był piątek 13;D haha

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś czarnego kota i wcale nie przynosił mi pecha :) Ale wczorajszy dzień był naprawdę pechowy O.o

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś na tymczasie super czarnego kota z biała końcówką ogonka :) Mundek :) oj jak go miło wspominam, znalazłam mu fantastyczny dom :)
    Pozdrawiam Andrzejka, choć nie jest czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie teraz swoim ludziom przynosi dużo szczęścia :)

      Usuń
    2. oj przynosi :) jesteśmy cały czas w kontakcie :)

      Usuń
  19. Dla mnie właściwie ten dzień był szczęśliwy ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. W Wielkiej Brytanii czarny kot przynosi.. szczęście ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, czyli każdy kot tak czy inaczej przynosi szczęście :)

      Usuń
  21. a u mnie piatek 13stego byl szczesliwy :D wygrałam w rozdaniu bizuterie ;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)