17 lutego 2020

Światowy dzień kota

Dziś mamy święto, bo mamy Światowy Dzień Kota! 
Co prawda, dla kotów to chyba nic szczególnego - w końcu dzień kota jest codziennie. Ale i tak życzymy wszystkim kotom na świecie wszystkiego najlepszego kociego!


Dziś, z okazji tego kociego święta pokażę Wam pokażę kilka kocich perełek
Pierwsze - najważniejsze, z czego jestem najbardziej zadowolona - to brelok do kluczy. I to brelok nie byle jaki - bo koci. Mało tego - z Andrzejem i Wandzią. Sami spójrzcie cóż to za cudo!



Jest to brelok robiony przez Darię z bloga Obrazem w słowo. To już nie moja pierwsza rzecz (nie tylko kocia) robiona przez nią, i zawsze tak samo mnie zachwyca. Polecam, koniecznie zajrzyjcie do niej na bloga, na stronę fb i na instagrama. Daria robi różne cudowne rzeczy - nie tylko breloki. Jak szukacie dla kogoś (lub dla siebie) wyjątkowego prezentu to u niej, gwarantuję , znajdziecie.



Ten brelok obok, z żelkowymi misiami również jest od Obrazem w słowo - dzięki temu mam wyjątkowe, najsłodsze klucze na świecie 💗


Kolejna kocia rzecz - to wieszak na te klucze i breloki 😃. Jest Pan Kot w muszce i Pani Kotka z kokardą. Czyli - prawie jak Andrzej i Wandzia.


Kocia skarbonka na małe wydatki - kocie i nie tylko kocie.


Kubek - z uroczym kotkiem, w sam raz na kawę. I kubek, i skarbonka są z rossmana.


I jasna sprawa że głodny kot Simona, którego trzeba karmić... Zawsze chciałam taką naklejkę na auto i w końcu mam!


Pozdrawiamy raz jeszcze i pamiętajcie:

Bo koty są dobre na wszystko:
na wszystko co życie nam niesie,
bo koty, to czułość i bliskość 
na wiosnę, na lato, na jesień.
( F. Klimek Koty, kotki i kocięta)

6 komentarzy:

  1. Najlepszego dla kociaków :D

    Też mamy taką naklejkę na klapce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uściski dla Wandzi i Andrzejka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten breloczek! To jest żywica? Czy inny materiał?
    Naklejka na auto fajna sprawa, ja też powinnam sobie wrzucić jakiś koci element do auta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego 🥩🍗🍖

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)