29 sierpnia 2013

To co koty lubią najbardziej

Wszystkie koty kochają pudełka. Nieważne  jaki kot i jakie pudełko - każdy się skusi. Nie wiem z czego to się  bierze i zawsze mnie zastanawiał ten fenomen.
Przychodzi paczka z żarciem dla kota - ja oglądam puszki, rozpakowuję, zachwycam się zabawkami - a Andrzej w pudełku siedzi zachwycony. Przychodzi mała paczka w małym pudełku - a Andrzej pcha swoje szanowne 4 litery do tego pudełka. Nieważne czy to pudełko po butach czy pudełko po urodzinowym torcie - dla kota miejsce jest zawsze.
Największy drapieżnik i dzikus - niezależnie od rozmiaru - też się złapie w pudełko :) Zawsze mnie śmieszyło to:
Jak złapać kota
wielkie pudełko ile było radości!


Andrzej ma też piętrowe pudełko (zdjęcie w poprzednim poście) - tam się bawi, śpi i ma magazyn zabawek. Za takim pudełkiem dobrze się ukryć by zaatakować znienacka. Ogólnie pudełka są fajne, a jaki oryginalny mam teraz wystrój mieszkania! Kartonowe meble są na topie :)

i jak był malutki też lubił pudełka (gryźć)




Simon's Cat's Box

4 komentarze:

  1. Mój kot także kocha pudełka i jak tylko jakieś pojawi się w domu to od razu zadowolony że aż mu kita lata :-) Dziękuję bardzo za życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty są po prostu bardziej ekonomicze. Nie potrzebują elegnackich legowisk, wystarcza im takie małe pudełeczko i tak zawsze chodzą wyspane. Uczmy się od Andrzeja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie koty kochają pudełka :) Andrzej jest bardzo podobny do mojego Rudzika :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal gryzie pudełka? Mój ma już 2 lata i ciągle przerabia na troty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)