10 października 2013

3 piętro

Razem z pojawieniem się paczki z karmą doszło kolejne pudełko. I rezydencja Andrzeja została rozbudowana o kolejne, już trzecie piętro.  Andrzej oczywiście nadzorował prace remontowe.












Andrzej jak każdy kot lubi wysokości, więc władował się na dach (który trochę jakby się zapadł pod ciężarem Andrzeja :p ale to tylko tak wygląda ;)



Może apartament Andrzej nie wygląda zbyt reprezentacyjnie, ale nie mam serca go wyrzucić, bo Andrzej za bardzo go lubi. Pudła chyba już na stałe wpisały się w krajobraz mieszkania, taki stała zabudowa i design ;)

19 komentarzy:

  1. Andrzej ma swój pałac, jak król :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj na prawdę postarałaś się - Andrzej ma z Tobą dobrze - ma szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz ja tam nawet nie podejrzewałam że coś jest nie tak.. w końcu kot hodowlany. nie przyszłoby mi do głowy, żeby sprawdzać, czy to chłop czy baba:P ale ostatnio jakoś tak wyszło i ...wyszło szydło z worka:P

    OdpowiedzUsuń
  4. a tak w ogóle to widzę, że u ciebie dzień króla andrzeja:P hehe... fajny ma domek;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś fajną Pańcią :-)))
    Ja ostatnio mam co raz mniej czasu dla moich koteczków :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jaka kochana Pańcia :-) Sprawiła koteczkowi tyyyyle radości :-) Andrzej jest teraz panem na włosciach. Śliczny, zadowolony pyszczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Andrzej, ale masz wypasioną rezydencję! tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tam wygląd , ważne że kotkowi się podoba :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. :D Piękna rezydencja :D widać właściciel dumny jest z niej w pełni :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancka miejscówka :)
    Andrzej może zapraszać teraz koleżanki... jest na swoim ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kocur:) Myśle, że zaprzyjaźniłby się z moim Klemensem:) Pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha Książę we własnym Zamku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Koty często lubię bardziej zwykłe pudła niż kupione w sklepie rzeczy ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. masz ciekawy blog, jest cos do czytania, dodaj do ulubionych
    www pl ru

    OdpowiedzUsuń
  15. nie no chata jak się patrzy ;) heh najważniejsze, że konstrukcja dachu jest niezawodna...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)