13 września 2018

Kocie sprawy

Andrzej korzysta jeszcze z ładnej pogody i w ciągu dnia cieszy się słońcem. Podobno tegoroczna jesień ma być bardzo ciepła i ładna - i oby tak było.


Bo mimo że wieczory i poranki są już na prawdę chłodne, to nadchodzącej jesieni jeszcze w pogodzie nie widać - ja mam nadzieję, że tak długo zostanie. Liczę na złotą polską jesień, z kolorowymi drzewami a nie na pluchę, zimno i deszcz.



Pochwalę się Wam, że ostatnio doczekałam się kolejnej małej, kociej przesyłki - tym razem karteczki indeksujące w kształcie kotów - bardzo sympatyczne. Myślę że z nimi czas w pracy będzie mijał mi szybko i przyjemnie.



A czas będzie mi mierzył kolejny koci zegarek - tym razem z kotem - okularnikiem.


W rossmanie dostępne są takie torby - jak tylko zobaczyłam je przy kasie od razu kupiłam, a pozostałe zakupy spakowałam do niej. Przyda się na pewno - ma ktoś z Was już?


A taki sympatyczny kubeczek kupiłam w pepco - i to za całe 2,99! Nie mogłam nie wziąć 😅


Ja mam swój kubek na kawę, a Andrzej wiecznie puste miseczki. Oczywiście puste w jego mniemaniu, bo ich zawartość znika w tempie ekspresowym. W ogóle mam wrażenie że ostatnio więcej je - chyba gromadzi zapasy tłuszczyku na zimę



Pozdrawiamy serdecznie! 

12 komentarzy:

  1. chcę taki kubek i torbę!
    Ja ostatnio jem za dużo słodyczy, chyba też czuję zimę w kościach ;)
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodycze to i ja zjadam w ilościach hurtowych, patrząc na to zima beędzie sroga 😂

      Usuń
  2. Świetne kocie gadżety :-D
    Dla mnie kociej torby w Rossmanie zabrakło , mam psią ;-)
    Co do pogody to u nas drugi dzień zimno , ponuro i deszczowo /
    Ale też liczę że jeszcze zaznamy ciepełka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kubkami już mówię pass, ponieważ moja szafka na kubki nie zmieści już ani jednego więcej :D Za to w Empiku znalazłam regalik z kotami...kubki, notesy, kalendarze, portfele.... I upatrzyłam torbę na zakupy. Biję się ze sobą, ale chyba jutro po nią wrócę ;) Kobieta robiąca zakupy na obiad przecież musi mieć porządną torbę na zakupy ;) Co do jesieni, to mam nadzieję, że będzie tak jak piszesz: pięknie, słonecznie i kolorowo. Tęsknię już za latem, ale skoro idzie jesień, to niech będzie śliczna ;) Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę w takim razie też wybrać się do Empiku zobaczyć czy nie przepadnę w tym regale z kotami ;)

      Usuń
  4. Też bym chciała ciepłą jesień. Tak jakoś inaczej wtedy jest, a teraz już poranki są przykre, jest ciemno i czasami mgliście.

    Pozdrowienia dla Andrzeja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, rano i wieczorami czuć już jesień :(

      Usuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)