19 grudnia 2018

Zwierzakowo :)

Grudzień to prezentów i niespodzianek czas 😃 W tym roku Andrzej przekonał się o tym po raz kolejny, a dziś pokażę Wam co dostaliśmy od sklepu zwierzakowo.pl


Takiego prezentu Andrzej na pewno się nie spodziewał! Chociaż od razu wyczuł, że zawartość pudełka ze zdjęciami kotów jest na pewno dla niego 😃


Chyba nawet zgadł co jest w środku, bo drapał pudełko! Jednym słowem - zna się na rzeczy.


Puste pudełko też oczywiście od razu zadziało - dobrze nie zdążyłam się obejrzeć, a on już siedział w środku.


Taj jak już pewnie się domyślacie, to jest drapak dla kota 😊


Tak wygląda rozpakowany, jeszcze przed złożeniem:


To jest  model to Trixie Altea. Dostępny tutaj.  i tak wygląda:

Drapak Trixie Altea - zwierzakowo.pl


Zdecydowałam się na ten drapak (a miałam kilka innych do wyboru) bo ten jest dość wysoki - ma 117 cm. Do tego 3 półki, słupki do drapania i piłeczkę do zabawy. Co ważne, słupki do drapania są długie  - Andrzej spokojnie może się przy nich wciągać i ostrzyć pazurki. Do tego ma same półki, bez budek czy hamaków - a z tego, znając Andrzeja, nie korzystałby... więc postawiłam na taki prosty model, licząc, że Andrzej zaakceptuje mój wybór ( i nie pomyliłam się).


Andrzej na drapak chętnie wchodzi - to teraz jego ulubione miejsce (zaraz po ciepłym grzejniku) do wypoczynku, zabawy i obserwacji wszystkiego wokoło.


Z resztą, on jeszcze podczas skręcania drapaka już zabrał się do jego testowania. - więc mieliśmy wesoło. Bo małych pomocników było dwóch, plus Andrzej sprawdzający na bieżąco stabilność drapaka i ja - fotograf... 😂




Andrzej siadł na najwyższej półce jak jeszcze nie była przekręcona i siedział tam z miną z serii nie zejdę, to moje! 


Drapak jest stabilny, nawet jak Andrzej na niego skacze z rozpędu (a to jest ważne) i szary plusz bardzo ładnie wygląda. Póki co stoi przy szafce z akwarium więc przy okazji Andrzej ma bardzo dobry dostęp do swojej kociej telewizji z rybkami 😃




Tak się prezentuje w całej okazałości razem z głównym użytkownikiem - Andrzej nie jest małym kotem, ale na półkach spokojnie się mieści i co najważniejsze DRAPIE! 


Piłeczką też się bawi ( i to tak jak młody kociak, jak gdyby dorwanie małej piłeczki było najważniejsze na świcie.. 😂)


                      


Przy okazji zachęcę Was do robienia kocich (ale także psich i innych zwierzakowych) zakupów na zwierzakowo.pl  Jest to polski sklep internetowy, mają na prawdę duży wybór karm i żwirków, też wiele promocji, dostawa gratis powyżej 99 zł, a ceny podobne jak w innych sklepach internetowych. Szczerze przyznam, że gdzieś kiedyś o tym sklepie słyszałam, ale nie robiłam tam zakupów, więc cieszę się że się z nami skontaktowali i zaproponowali takie testy dla Andrzeja 😊. Myślę że przy okazji następnym zakupów karmy czy żwirku skorzystam z ich  oferty, w końcu warto wspierać rodzimy rynek 👍 

                     

Sklepowi zwierzakowo bardzo dziękujemy za drapak dla kota i możliwość jego przetestowania 😊 Jak widać testerowi się podoba, więc śmiało możemy go polecać dla innych kotów👌 A Was zachęcamy do odwiedzania sklepu, jeśli nie po drapak dla kota to po inne kocie zakupy! Pozdrawiamy!

                   

13 komentarzy:

  1. Świetny drapak wybraliście , wygląda na solidny i widać że Andrzejek zachwycony :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że się sprawdzi, póki co daje radę :)

      Usuń
  2. Andrzej na pierwszym zdjęciu wygląda jakby miał strasznego focha :D Pozdrowienia dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no, widać,że mu się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Andrzej się bawi, szał jak u naszej małej 😃 drapak jest bardzo ważnym meblem dla kota! 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dzięki drapakowi niektóre meble mają szansę przeżyć :)

      Usuń
  5. Ja też w tym roku kupiłem mojemu kotu drapak na święta, tylko o wiele mniejszy niż ten. Od razu widać, że dobrze się sprawdza - karton również!

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę nad drapakiem, ale może w styczniu na spokojnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po szale świątecznych zakupów na pewno będzie wiele promocji :)

      Usuń
  7. Wow! Super drapak :) Jakościowo wydaje się być spoko.
    Ja ostatnio dzięki koleżankom odkryłam firmę robiącą solidne i tanie drapaki. Polak, który prowadzi tą firmę robi je w swoim warsztacie; firma nazywa się makspol :)
    Mam od nich póki co średniej wysokości drapak, mały typu "łezka" i takie narożne zaczepione na oparcie sofy i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)