29 lutego 2020

Luty #2

W tym roku luty był dłuższy - wyjątkowy, bo raz za 4 lata mamy 29 lutego! Swoją drogę, znacie kogoś kto ma urodziny w taki wyjątkowy dzień?


A jak koniec miesiąca to tradycyjnie, na blogu czas na małe podsumowanie zdjęć z lutego. Jak w poprzednich miesiącach są to zdjęcia głownie z telefonu - takie chwile złapane na szybko. Styczniowy przegląd jest tutaj.


Luty, mimo że najkrótszy bardzo mi się dłużył! A wszystko przez różne wirusy i choroby. Niestety, przedszkolne katary i kaszle dopadły nas wszystkich (oprócz kotów, na szczęście).



Ale pogoda już coraz lepsza, coraz więcej słońca, więc tylko patrzeć i będzie wiosna - w końcu marzec za pasem!


Andrzej z Wandzią jak co wieczór razem spędzają czas - raz bliżej od siebie, raz dalej.



A budka, którą dostaliśmy do testowania w ramach plebiscytu Sfinksy ciągle w użyciu - jej recenzje możecie zobaczyć tutaj.


I wyjątkowe zdjęcie - bo ruch na moich kolanach jak  na marszałkowskiej 😉 Najpierw przespacerował się Andrzej, a potem wiadomo, przyszła Wandzia na swoją porcję głasków. Co prawda Andrzej pewnie w ten sposób dopominał się jedzenia i zwracał uwagę na siebie - ale zawsze to przeszedł przez kolana. 


I Andrzej król z pilotem - wiadomo, kto ma pilot, ten ma władzę.



Wygodnie mu?


Wandzia pomagała pisać posta:


I razem - takie wieczory lubię najbardziej.


Pozdrawiamy serdecznie! Oby marzec przyniósł nam wiosnę!




6 komentarzy:

  1. moje dwa ulubione koty w sieci!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też po tej grypie i jej powikłaniach mam dość. Jeszcze prześwietlenie, ale podobno czysto jest więc lekarz mi już nie przedłużał zwolnienia. Najwyżej mnie cofną.
    A kotki są najukochańsze przy chorobie. Przytulanki i w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasz kot już czuję wiosnę od jakiegoś czasu. Też bym tak chciała.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w lutym "tylko" grypa żołądkowa była , za to koty aż dwa u weta :/ Ale dajemy radę jakoś ;-)
    Cudny widok te Wasze koty i te klimaty rodzinne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie razem leżą <3
    I ta budka - super kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)