5 października 2013

To co tygryski lubią najbardziej

To co tygryski lubią najbardziej, czyli wracam dziś z zakupów, a kot zajmuje pudełko po butach. Najpierw nieśmiało, a potem wpakował się cały i tak sobie siedział.











Wszystko obwąchał, dotknął, nawet torba z zakupów też przypadła do gustu.



A wczoraj, z okazji Światowego Dnia Zwierząt dostał coś, co lubi najbardziej. Czyli serduszka drobiowe.





A potem troszkę śmietanki. Zostało troszkę, bo robiłam ciasto. Więc żeby nie było żadnych rewolucji żołądkowych ( a Andrzej potrafi zwrócić czasem, jak coś nie posmakuje, np. jogurty, serki nieraz lądowały na dywanie, niestety...) teraz odrobinkę dostał, na palcu, żeby sobie zlizał. Posmakowało jak widać :)




19 komentarzy:

  1. Oooooooooo to mu teraz musisz zostawić ten kartonik na kilka dni ...:-)))))))))))

    A moje kotecki nie chcą jeść serduszek :-(
    A chętnie bym im kupowała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzej wcina serduszka i żołądeczki, za to wątróbki nie ruszy. No, koty też mają różne gusta i guściki smakowe ;)

      Usuń
  2. no no no.. kartonik:D fajnie się ma ten twój kocik:) i do tego mięcho jakie pyszności.. aż się uszka trzęsą:) serduszka;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja świnka morska też lubi spacerować po pudełkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny Andrzej <3 serducha musiały być smaczne dla kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z niego przystojniaczek. I jak ładnie wcina te serca. Ja kiedyś moim pokroiłam wątróbkę - powąchały i odeszły ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzej właśnie też wątróbki nie je, powącha i tyle. Raz zjadł, jak był młodszy i potem cała wylądowała na dywanie. Od tego czasu już nie ruszał.

      Usuń
  6. Po mordce kota widać, jaki szczęśliwy...same dobre rzeczy...pudło, siatunia, serduszka, śmietanka....same dobroci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzej ma pełen serwis, służba stara się jak może ;)

      Usuń
  7. Rozpieszczasz Andrzejka :-) I bardzo dobrze. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeden kot w domu, jak tu nie rozpieszczać takiego futra ;)

      Usuń
  8. Koty zawsze mnie zadziwiają jak próbują zmieścić się w każde pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozpieszczony na maxa , ale co dziwić ... jedynak ! ;)))
    Fajne butki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie jedynak i pewnie dlatego tak wszyscy wokół niego skaczemy, słudzy Andrzeja ;)

      Usuń
    2. A ja żartowałam , moje są trzy a też rozpieszczone na maxa :-D

      Usuń
    3. Bo koty tak już mają, ile by ich nie było i tak są rozpieszczane :) ale inaczej chyba się da, tylko zwariować na punkcie kota i kotów :)

      Usuń
  10. Mój pies też uwielbia serduszka drobiowe :)
    A twój kotek widać, że ma się przy Tobie bardzoooo dobrze :)

    A co do kartonu one chyba uwielbiają takie sprawy

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)