4 października 2013

Światowy Dzień Zwierząt

Światowy Dzień Zwierząt

Dziś Światowy Dzień Zwierząt, więc wszystkim zwierzakom, małym i dużym życzymy wszystkiego najlepszego. Zawsze pełnej miski, ciepłego kąta, kochającego opiekuna, rąk do głaskania, kolan do wygrzewania... żeby taki dzień był codziennie.

A i tak sobie myślę, że domowe zwierzaki mają takie święto codziennie. Najgorzej mają te z ulicy czy schroniska. I takim trzeba i można pomagać najwięcej.

A Andrzej cóż.. pewnie z okazji takiego święta coś ode mnie dostanie. Zapewne najbardziej ucieszy się z czegoś do schrupania, przecież to mały łakomczuch.

Wczoraj zwabiłam go na kolana. I nie tym, że kolana miłe i gościnne, a ręce gotowe do głaskania.. Przyszedł bo miałam przysmaki.












Doszłam do wniosku, że chyba te przysmaki coś w sobie mają, co uzależnia mojego kota. Chodził taki nakręcony, kręcił się, wpatrywał i jeszcze długo po tym schowałam chrupki to wąchał i szukał. A oczy miał takie, jakby zrobił wszystko za jednego małego chrupka!

9 komentarzy:

  1. Muszę przyszykować niespodziankę dla swojej świnki morskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że dziś jest dzień zwierząt, muszę coś smacznego dać dla mojego piesowatego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten Twój kiciuś! ja też mam - kocicę. jest biało-czarna i bardzo wredna, ale i tak ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. ślę przytulasy dla twojego kociaka;p jest cudny:P to ja dzisiaj też moje porozpieszczam jeszcze bardziej niż zwykle.. o ile to możliwe;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam jak można rozpieścić jeszcze bardziej kota, który jest rozpieszczony i wszystko jest dla kotka i z myślą o kotku )

      Usuń
  5. Słodziak kochany. Przytulaski dla Andrzejka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mizianki dla rudaska ślę .....
    Nasze kociaki to szczęściarze ... codziennie mają święto....

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wyobrażam sobie domu bez zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)