2 lipca 2015

Uff

Uff, jak gorąco.. Andrzej większość dnia przesypia - w różnych dziwnych miejscach i pozach.


Chęci na zabawę też brak, ale w takie dni wszelką aktywność lepiej ograniczyć - tu Andrzej ma całkowitą rację.


Na balkonie też czasem się chwilę smaży (bo jest na prawdę gorąco i inaczej tego nie da się nazwać)

Balkon jest najlepszy oczywiście wieczorem - można się schłodzić, odpocząć, obserwować i polować na komary i muszki.


I ukryty  na szafie - czas na drzemkę z daleko od wszystkich i wszystkiego - czyli święty spokój kota.

Uff.. u Was też tak upalnie? Bo prognozy mówią że w najbliższych dniach chłodniej nie będzie:


19 komentarzy:

  1. Będzie nawet ok. 40 stopni w W-wie... Ja bardzo to lubię, świetnie się wtedy czuję, ale wszyscy narzekają . Claire ma identycznie jak Andrzej, leży tak a wieczorem polowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak lubisz takie temperatury to podziwiam, my tu się topimy ;)

      Usuń
  2. U nas póki co do wytrzymania, ale to pewnie tylko kwestia czasu, zaczną się upały i kociaste wezmą przykład z Andrzeja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Gdańsku niby jest ciepło, niby upał, ale wczoraj jak wiatr zawiał zimny, to nawet wysoka temperatura nie pomagała :) Dzisiaj przyznam, że jest trochę skwarnie :)
    Moje futrzaki korzystają z pogody na balkonie, ale kryją się tam, gdzie słońce nie dochodzi i dodatkowo wystawiłam im tam kontenerki :) Także pełna sjesta!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie u mnie jak powieje wiatrem od morza to upał staje się bardzo przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak u mnie też tak gorąco a mojego kota nie opuszcza energia i jak tu się z nim bawić

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas bardzo podobna pogoda, a koty nie wiedzą co z sobą zrobić. Oby jakoś minęły te straszne upały. Wolę jak jest w miarę ciepło, ale nie jak na patelni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też gorąco a Kotki zachowują się podobnie ;) czas na relax ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się wreszcie wygrzewam, to znaczy nie na słońcu tylko tak ogólnie, brakowało mi ciepła. Ale koty i u nas mają dość, całymi dniami śpią rozciągnięte na maksa :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki kto to ma fajnie, zero obowiązków i czegokolwiek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpoczywaj Andrzejku, ile się da.
    Mam nadzieję, że upały niedługo miną.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też żar z nieba. Wentylator chodzi non stop ;)


    OdpowiedzUsuń
  12. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam. Jak zwykle fajny wpis :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)