28 kwietnia 2016

Przywołujemy wiosnę

Wiosna postanowiła trochę się wycofać. Gdzieś nawet sypnęło śniegiem (na szczęście nie u nas ;) A Andrzej tęskni za słońcem i ciepłem. 


Wczoraj cały dzień padał deszcz, więc mokry balkon nie był fajny dla kota. Dziś pojawiło się słońce, ale zimno! Liczymy że w ciągu dnia będzie cieplej.

A to zdjęcia sprzed kilku dni, jak wiosna zaczynała śmielej pokazywać swoje możliwości.

Andrzej spędził całe popołudnie na balkonie, wygrzewając się w każdej możliwej pozycji.


Trochę też pospacerował, żeby nie było że tylko leżeć w słońcu potrafi...




Trochę też patrolował co dzieje się na balkonie i poza nim.





I tym miłym, ciepłym i słonecznym, balkonowym postem przywołujemy wiosnę!

Wiosno, wiosno wracaj!

Mam nadzieję że to zadziała i najpóźniej na majówkę wiosna na dobre się rozkręci. A jak u Was pogoda? (u kogoś padał śnieg?)

21 komentarzy:

  1. Sliczny kotek! Zapraszam do odwiedzin mojej strony bys sie przekonala jakie owce sa sliczne! http://owczyser.com.pl/owce/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby na majówkę było ciepło, zawsze grill mamy. No chyba, że śnieg zacznie padać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas zimno i pochmurnie :( przyłączamy się i również będziemy przywoływać wiosnę!
    Plany na majówkę mamy i liczymy na to, że wiosna nas nie zawiedzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie zawiodła, bo czas najwyższy na prawdziwą wiosnę :)

      Usuń
  4. jak Andrzej,nie mogę się doczekać wiosny:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że koty skuteczniej przywołują wiosnę niż ludzie, bo mnie się to nie udaje, a zaklinam ją już od lutego ;)
    U mnie właśnie leje, ale ponoć jutro ma być słońce i "aż" 15 st.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że to przywoływanie będzie już skuteczne, bo tez długo wiosnę już wołamy! ;)

      Usuń
  6. U mnie:) a wczoraj byl grad i burza, obawiam sie ze nie bedzie pogody na weekend...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to takie burze które zapowiadają ciepło i słońce?... Oby!

      Usuń
  7. Ja to jestem odmieńcem, marzę o jesieni z odrobiną zimy przez cały rok :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Zimę jeszcze zrozumiem, ale jesień? ;)

      Usuń
  8. Śniegu nie ma, ale czasem zdarza się deszcz. Ogólnie wiosna pełną gębą, też czekam na lato, ale mam nadzieję, że odpuści nam temperatury w stylu 36 stopni :P Tego moje koty również nie znoszą, wtedy najlepszy przyjaciel to wiatrak albo mokra ścierka leżąca na podłodze - serio wszystkie koty oblegały ścierki :D Oczywiście woda w miskach musi być wymieniana co godzinę i najlepiej jak dorzucę jeszcze kilka kostek lodu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zapomniałam jakie to w lato były upały, w tym roku pewnie będzie powtórka.. Dlatego najlepsza jest wiosna! :)

      Usuń
  9. teraz na pewno będzie wiosna na dobre skoro Andrzejek ją woła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas pogoda w kratkę :( A w zeszłym roku była taka piękna pogoda na majówkę! Sezon balkonowy też u nas jeszcze zamknięty, bo balkon czeka na zabezpieczenie-ku rozpaczy kotów, które bardzo chciałyby już przeprowadzić się na balkon (gdy wołam je na noc, to Filon ZAWSZE udaje, że nie słyszy, choć przecież widzę, jak mu uszy chodzą, hahah :-) ).

    Pozdrawiam!
    Filobiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, u nas tez ciężko Andrzeja z balkonu zawołać, ale na szczęście zawsze reaguje na przysmaki i przybiega ;)

      Usuń
  11. U mnie śniegu nie było. :P
    Mam nadzieję, że teraz będzie już coraz cieplej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie były ulewy ale dwóch dni się uspokoiło ;))

    www.kropka-za-oceanem.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)