18 stycznia 2014

Wyzwanie

Ostatnio Andrzej analizuje i przelicza jak dostać się na szafkę pod sufitem w kuchni, więc dlatego ma tak wielkie oczy. I tak przelicza już od paru dni, zastanawiam się kiedy w końcu obliczenia będą mu się zgadzać i kiedy zdecyduje się na ten skok życia.


Ja z kolei też długo myślałam i się zastanawiałam. Bo blogów w sieci jest mnóstwo. I są na prawdę ciekawe, ładne, pasjonujące i mądre. Na niektórych są fajne porady, albo cudowne zdjęcia lub wciągające teksty i historie.
A u mnie kot Andrzej, wszędzie i zawsze tylko jeden kot.

Ale czemu by nie? Postanowiłam wyjść na szersze forum i zgłosić bloga do konkursu Blog Roku 2013. Konkurencja ogromna, ale już trafiłam na wiele fajnych blogów. A widziałam też znane i lubiane blogi więc mocno trzymam za te blogi kciuki - w końcu znajomi Andrzeja, więc warto.


W każdym razie jesteśmy już na Blog Roku 2013 pod tym linkiem: http://www.blogroku.pl/2013/kategorie/rudy-kot-andrzej,74a,blog.html
Niestety, za bardzo rozpisałam się w opisie bloga - 200 słów okazało się na Andrzeja za mało.
Blog Roku - Rudy Kot Andrzej
Opis w mojej wersji, bez obcięcia miał być taki:
Blog o Rudym Kocie Andrzeju - bo w końcu Andrzej to nie imię, Andrzej to styl życia kota. Rudy Kot Andrzej to kot zwykły- niezwykły. Lubi pudełka i kartony, szeleszczące papierki i kapsle z butelek. Spanie w różnych dziwnych miejscach i pozach - nie są mu obce. Dla mnie Andrzej to odkrywanie KOTA i cieszę się że trafiłam właśnie na niego. Bo to kot niezwykły - Rudy Kot Andrzej. Zapraszam.

Zatem zachęcamy do głosowania w II etapie :)

I przy okazji, Piktografiki o blogach:
Pikotgrafiki - Pasje i zainteresowania na Blog Roku 2014

24 komentarze:

  1. Minki Andrzeja są bezcenne, sama nie wiem, która najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Andrzej to jeszcze jest na tym etapie, kiedy rozmyśla o skoku życia. Mój kocur już odpuścił. Leży na kanapie i raczej nie planuje żadnych skoków. Po co marnować kalorie z takim trudem przecież zdobyte. ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie za jakiś czas i Andrzej przestanie chcieć spalać swoje kalorie :D

      Usuń
  3. czyli powodzenia. pierwsze zdjęcie bezcenne:D mina zabójcza:D

    OdpowiedzUsuń
  4. heh faktycznie każda minka jest piękna <3Jednak trzecia chyba naj jak dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym żeby moje koty tak przeliczaly, moze miałabym szanse je zabawić i odwieźć od różnych celów. Niestety moi to kaskaderzy i nic nie obliczają tylko skaczą. Ostatnio młody próbował pójść w ślady Leosia i spróbował wskoczyć na szafę ale ze ma jeszcze mały móżdżek to próbował z ziemi a Leos to robi z biurka. Wiec logiczne ze mu nie wyszło no i się zaczęło prychanie na szafę za każdym razem jak koło niej przechodzi :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Andrzej ostrożnie zawsze długo się czai :P A prychanie na szafę musi być śmieszne, Leoś się obraził ;)

      Usuń
  6. Daj znać, kiedy to głosowanie, mój głos masz na pewno :) Andrzejek rules! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczka Andrzeja za każdym razem mnie zachwycają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot analityk. Moja młoda po prostu skacze. A potem płacze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z wiekiem się nauczy ;) Ale taka ryzykantka z nie jest;)

      Usuń
  9. Pierwsza mina - rewelacja - bardzo się zastanawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki z niego szczuplaczek :) Trzyma linię koteczek :)
    Dużo znajomych i lubianych blogów bierze udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Az widac jak mu zwoje pod czaszka pracuja ...
    A jak juz obmysli plan to Cie zaskoczy ...
    Moze mu to ułatwic ... jakaś półeczką ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się boję tego skoku, bo na półce dużo szklanek :) Może dlatego tak długo te obliczenia trwają.

      Usuń
  12. słodki kociąk :) a tekst wywołuje uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia Aniu, powodzenia Andrzejku!

    OdpowiedzUsuń
  14. trzymam za Andrzeja kciuki ;-)
    Mój glos na niego na pewno wyślę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Andrzeju jak już wykonasz ten skok swojego życia zajrzyj do mnie i odbierz nominację :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)