24 lutego 2014

W poniedziałek

Poniedziałek... biedny kot musiał cały dzień pracować, a po pracy jeszcze pisać bloga! Skandal!


Andrzej tak zmęczył się blogowaniem i przeglądaniem innych kotów w internecie, że aż zasnął na kolanach!

 A tak wygląda męska solidarność. I nic na to nie poradzę, że Andrzej wybiera męskie kolana do spania!

U mnie aż tak wyluzowany nie leży, może nie wygodnie u mnie? Aż zazdrość czuję ;)


Ogólnie zabawa, gryzienie, drapanie, zapasy, czyli coś co koty lubią najbardziej to nie moja specjalność. Ja mogę porzucać piłką, pomachać wędką i pobiegać. Reszta zabaw zarezerwowana jest dla obu panów ;)


A tu już na podwójnych kolanach - może nie tak wygodnie, ale za to jak ładnie. Jak niewiele do szczęścia potrzeba w poniedziałek... :)


A tymczasem u Atoma i Antka kolejne, mega kocie rozdanie. Do wygrania tym razem dwie nagrody - do wyboru- albo piękny, wiosenny zapach, albo mega koci zestaw z kocimi gadżetami. Szczegóły u Atoma i Antka:
Mega kocie rozdanie

41 komentarzy:

  1. To ja wam zazdroszczę tych nakolanek ...
    Moje to raczej obok, przytula się itp ale na kolana ... o nie ...
    Szkoooooooooooooooda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzej pewnie się zmusza, ale przychodzi coraz częściej, chociaż też woli obok wypoczywać :)

      Usuń
  2. Czy ten Twój kot się przypadkiem nie przepracowuje? Uważaj na niego, żeby w pracoholizm nie popadł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj niech odpoczywa biedak... kocie życie jest takie ciężkie...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się napracował Andrzejek. Uwielbiam ten słodki pysiaczek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowity jest :) Ucałuj od nas mocno Dziubula, niech szybko wraca do zdrowia:)

      Usuń
  5. Oj niedobrze, jak można kotka tak wykorzystywać :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Andrzej jest rozczarowany jakością współczesnych internetów :< pozdrów go ode mnei! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koty wiedzą, że praca pracą, ale najważniejszy jest odpoczynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednym słowem kot odwala robotę? Szczęściara

    OdpowiedzUsuń
  9. No po ciężkiej pracy kotek musi się wyspać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz szczęście - taki pracuś to rzadkie wśród kotów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, każdy kot to pracuś i ma tyle obowiązków ;)

      Usuń
  11. Oj męczący jest poniedziałek dla Andrzeja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sobie zawsze tłumaczę, że to dlatego, że męskie kolana są większe ;] bo Arbuz ma tak samo, ale to domnie przychodzi na ciamkanie i to mnie wita codziennie głośnym "Mrrrra" :D uwielbiam to Mrra bo tylko do mnie tak mówi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i racja, że męskie kolana większe i wygodniejsze :) Szczęście masz z Arbuzem :)

      Usuń
  13. Andrzej jest świetny :)! I długi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Człowieku! Nie przeszkadzaj muszę wrzucić nowe zdjęcia, żeby mnie moi fani znowu mogli podziwiać~!
    Po ciężkiej pracy należy mi się odpoczynek, a Twoje kolana są najlepszym miejscem~!

    OdpowiedzUsuń
  15. Andrzejku jesteś moim idolem:D aż zawstydziłeś kota Jacka - lenia jednego ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj aleś się napracował Andrzeju! I jakiego masz ślicznego ząbka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. I to, jakie poważne tematy go interesują...Wenezuela, albo koty w Wenezueli..
    Nasz Kocur tylko na kolanach swojego pana śpi, ale Aniu dla równowagi proponuję kotkę, ona zawsze będzie z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotka (niebieska najlepiej) to moje marzenie :)

      Usuń
    2. Piękne są. Życzę Wam z całego serca takiej kotki:)

      Usuń
  18. Uroniłam łezkę...miałam taki sam laptop...mój pierwszy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A patrz, mi jeszcze służy, chociaż kot robi wszystko żeby tak nie było :)

      Usuń
  19. Kot Andrzej po ostrym melanżu... :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny pomysł na poniedziałkowy wieczór. Zazdroszczę :) U nas niestety koty gardzą moimi kolanami.... Buuu ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny zapracowany Andrzejek :-))
    Super sobie razem wypoczywacie :D
    Nasze tak nie chcą z nami leżeć ....buuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej, pierwsze zdjęcie jest wręcz genialne :)
    Cudowny ten Twój kot !

    OdpowiedzUsuń
  23. Na nogi bedzie sie patrzył

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)