11 grudnia 2013

Kot ciekawski

Kot jak to kot nos wsadzi wszędzie. Wszystko sprawdzi, wszędzie zajrzy, powącha i dotknie.


Każda nowa rzecz która pojawia się w domu musi być dokładnie przez kota sprawdzona. A jeśli tą rzeczą jest pudełko lub papierowa torba - musi przejść bardzo szczegółową kontrolę.

A że teraz grudzień, czas mikołajkowo- świątecznych prezentów takich kontroli będzie dużo.Pierwsza kontrola już za nami. Torba została dokładnie obejrzana z każdej strony.

Andrzej sprawdził zewnętrzne ścianki,

Zajrzał do środka, sprawdził co kryje się wewnątrz

Sprawdził bardzo długo i wnikliwe.

I akurat znalazł papierek po krówce ( w ogóle okazało się że Andrzej chyba lubi krówki, bo nie mogłam zjeść spokojnie cukierka, tak mi przeszkadzał i dopominał się o swoją część).


Potem szukał czegoś jeszcze, nurkował prawie po sam ogon.

Skarbów dla kota (oprócz cukierków i papierków) w torbie nie było więc kontrola (chyba z wynikiem pozytywnym) zakończyła się i torba spokojnie mogła zostać odłożona na półkę.

A to proszę dowód na to, że mam w mieszkaniu konkurenta do jedzenia krówek:



Oczywiście krówkę zjadałam ja, koty podobno nie powinny jeść słodkiego, więc nie podzieliłam się z Andrzejem - ale coś w krówce go przyciągało i długo jeszcze szukał w papierkach okruszków po cukierkach.

23 komentarze:

  1. moja niunia też wsadza nosek w siatki jak wracamy z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe one są niemożliwe z tymi kartonami, siatkami, wszędzie wejdą :D Niedługo mój Tygrys ujrzy pierwszy raz choinkę ,aż się boję co to będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad choinką zastanawiam - mam nadzieję, że tak jak w tamtym roku nie wzbudzi za dużego zainteresowania ;)

      Usuń
  3. Torby i pudła to pułapki na koty, podziwiam tę niezmordowaną chęć kotów do sprawdzania wewnętrznej zawartości tych przedmiotów, a przy tym jaka to dla nich frajda :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha! Mocny jest! I śliczny! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Koty to chyba najbardziej ciekawskie zwierzęta na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No jak ty jesz, to czemu on ma nie spróbować? ;) Kot nie przepuści prawie niczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwykła torba, a tyle radości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krówka to mleko i cukier, pewnie kotkom smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. That bag was thoroughly inspected...nothing can get pass this inspector!!
    Purrs, Miss Kitty XX

    OdpowiedzUsuń
  10. Andrzej jest niesamowity :-) ♥
    Oczywiście że kot musi wszystko wiedzieć, co nowego w domu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rety bardzo mnie rozbawiła akcja sprawdzania torby :) Sama mam 2 koty i zawsze rozbraja mnie to co wyczyniają i jakie mają pomysły :) ale z tym sprawdzaniem to standard wszystko musi być obwąchane skrupulatnie :) koty powinny pracować na granicy ;) Nic by im nie umknęło ;)
    Z przyjemnością OBSERWUJĘ :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Andrzej jak zwykle piękny:) Gdy taki zaciekawiony, to jeszcze ładniejszy. Kontrola wypadła pomyślnie? Mój kot strasznie lubi torebki, i zawsze gdy coś jem (niekoniecznie słodycze), jego ciekawski pyszczek jest w pobliżu. Tak samo, gdy przynosi się zakupy ze sklepu. Koty to strasznie ciekawskie stworzenia, ale to tylko dodaje im uroku:) Pozdrowienia dla Ciebie i "miziaki" dla Andrzeja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kot poprawia mi nastrój z każdą kolejną notką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no tak, torebki i slodkosci to kotek pierwszy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Do Andrzeje przyszedł św. Mikołaj a do mnie nie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Andrzej dostał od Mikołaja torbę na prezenty :) Idealny prezent-można do niej wejść, posiedzieć w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torby, kartony, siatki to istny disneyland dla kotów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kotek był ciekawski i coś dostał

    OdpowiedzUsuń
  19. Lemon też jest strasznie ciekawski. w Anglii jest takie powiedzenie "Ciekawość zabiła kota".
    Uważam że świetnie ono odzwierciedla kocią naturę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)