18 kwietnia 2014

Jajecznie

Czujecie już nadchodzące Święta? Andrzej chyba nie czuje, ale dla niego każdy dzień jak święto, więc nie ma co się dziwić.

Póki co, być może w ramach świątecznych przygotowań, wietrzy futro w oknie i myje się. Posadziłam mu zieloną, kocią trawę, która rośnie bardzo ładnie, ale Andrzej z zieleniny niestety lubi tylko owies. Tym sposobem trawa  tylko sobie rośnie. Być może Andrzej się jeszcze skusi, bo teraz to tylko ładna dekoracja - brakuje tylko żółtego kurczaczka :)

Oczywiście, z okazji jajecznych świat dostał też jajko - do pomalowania. Niestety,  pisanek jeszcze nie ma, ale była fajna zabawa.


Jajko fajnie się turla, toczy i popycha łapką. Do tego, to kocie łapanie i kopanie tylnymi łapkami - nie wiem czemu koty tak robią i jak - ale bardzo lubię na to patrzeć (chyba że to moja ręka jest kopana)


Tu jest jajko schowane - jak dobrze spojrzeć na przednie łapki - prawda że sprytny Andrzej?

No co moje jajko, zostaw. Tego już nie oddam!

A pomiędzy świątecznymi przygotowaniami spójrzcie na kota i gitarzystę - ja nie wiem który z nich jest bardziej uroczy:

                         

24 komentarze:

  1. Fajny pomysł :-)
    Muszę swoim podrzucić jajeczko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię zajęcze kopniaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęcze kopniaki :) Już będę wiedziała jak to nazwać :)

      Usuń
    2. Świetna nazwa!!! Ja też bardzo lubię na to patrzeć!
      Kot (mam wrażenie, że to jest kotka) gitarzysty cudowny!

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że jajko nie było surowe? Andrzej by stłukł i co by było? :) Musze mojemu Arkowi dać jajko do zabawy ciekawe czy by się zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjadłby:D Mój kot lubił jajo, od tego miał piękne futro:)
      Tylko gorzej ze skorupką:)

      Usuń
    2. Jajko gotowane, więc nie bałam się że się stłucze ;) ale surowe żółtko to przysmak Andrzeja :)

      Usuń
  4. Andrzejku życzę Ci leniwych, bardzo leniwych świąt. To znaczy dla Ciebie to normalny czas jak każdy inny. Może Twoja Pani sprezentuje Ci dobrą przekąskę albo zabawkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś wymyślimy, niech i Andrzej poczuje się wyjątkowo :)

      Usuń
  5. Andrzejowi i jego opiekunom życzę smacznego jaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i też życzymy smacznego jaja i mokrego dyngusa ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Hah, biedny nie wiedział że nic z tego nie będzie ;)

      Usuń
  7. hahaha, jaki świetny filmik :D Kotek poczuł rocka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocno się zaangażował ;) A gitarzysta bardzo cierpliwy ;)

      Usuń
  8. Tak, jajko to najlepsza zabawka. Ziomek nie raz to udowodnił, rozbijając kilka sztuk, :) Życzę zdrowych, pogodnych i rodzinnych świąt. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zabawa jest najlepsza :) Spokojnych świąt! :0

      Usuń
  9. Andrzej i jajeczko- piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny futrzak. Sama w domu mam dwa koty, które mogę obserwować godzinami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)