19 kwietnia 2014

Radosnych Świąt!

Wszystkim życzymy spokojnych, radosnych i słonecznych Świąt Wielkanocnych! 

Kolorowych jajeczek,
 rozczochranych owieczek, 
rozkicanych króliczków, 
pyszności w koszyczku, 
a przede wszystkim mokrego ubrania 
w dniu wielkiego lania!
życzy Rudy Kot Andrzej dla wszystkich kotów i kotek oraz ich personelu!



Jak idą u Was przygotowania? Bo Andrzej robi ostatnie porządki przed świętami, sprawdza ozdoby i dekoracje i aktywnie uczestniczy w przygotowaniach w kuchni.


A to o tym, ja kot myśli że jest papugą. Czyli podróż z kotem na ramieniu, zamiast zagłówka- kot w roli nawigacji i szala. 

Jak już zmęczył się nadzorowaniem trasy to spał  - koty wybierają dziwne pozycje do spania i zawsze i każde miejsce do spania jest idealne. 


Oczywiście część trasy minęła w transporterze, ale zdecydowanie spokojniej i wygodniej było u mnie (wygodnej Andrzejowi, bo mi nie za bardzo - 5 kilogramowy szalik ze śpiącego kota nie jest najwygodniejszy)

Spokojnych, radosnych Świąt dla Was wszystkich! :)
źródło

13 komentarzy:

  1. Moje futra i ja również przesyłamy Wesołych Świąt Andrzejowi i andrzejowym domownikom.:3
    Andrzej widać grzecznie sprawdza wszystko, a u mnie przy sprawdzaniu nie spodobały się któremuś małe puchate kurczaczki bo nagle dziwnym trafem zniknęły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może spodobały się za bardzo i ukrył gdzieś? ;)

      Usuń
  2. Wesołych Świąt Aniu i Andrzejku :-))) Sposób podróżowania rudego księcia jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najmilszemu rudzielcowi i jego Personelowi radosnych ,ciepłych Świąt Wielkanocnych.......

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za życzenia!

    I wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokjnie zniósł drog, moje by płakały i dyskutowały :-)

    Wesołych zdrowych i pogodnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzej tylko trochę dyskutuje, na początku, a potem podróżuje już spokojnie :)

      Usuń
  6. Andrzej to się umie urządzić ;) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Andrzej MISTRZ! Cudna pozycja samochodowego podróżnika :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych i mruczących świąt. Andrzej podróżnik pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)