17 czerwca 2014

Dżentelmen

Andrzej - dżentelmen próbuje zakładać nogę na nogę i być poważnym kotem.


Spójrzcie na tą minę, elegancję, wdzięk i czar. I ten uśmiech - kot- czaruś ;)

Pozuje do zdjęć, ale zastanawiam się jak mu tak wygodnie? Koty mają różne sposoby na spędzanie wolnego czasu.


Ogólnie ostatnio Andrzej się zrobił jakiś taki spokojniejszy i bardziej rodzinny. Przychodzi na kolana, śpi w łóżku, popołudnia i wieczory spędza leżąc spokojnie tuż obok.


A jak ma dość pozowania i bycia kulturalnym kotem to leży tak (ten rudy wałeczek to sam Andrzej):


A taki podpis jest pod tym obrazkiem: "Miłość do kota jest wtedy, gdy wstając z łóżka wykonujesz przedziwne akrobacje, żeby nie obudzić swojego pupila." Potwierdzam - codziennie rano jestem akrobatką, byleby tylko nie potrącić śpiącego Andrzeja ;)
Obrazek stąd

19 komentarzy:

  1. Świetne i śmieszne są te koty.Buziaki i miłego wieczorku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i dystyngowany dżentelmen Andrew. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Andrzej ma niesamowicie dłuuuuugie nogi! Mój rudy Orion chyba jest o połowę krótszy :D
    Też codziennie robię akrobacje, ale jeszcze gorzej jest, gdy wstanę, a koty od razu włażą pod ciepłą kołdrę i wiem że będą tak spały cały dzień, a ja muszę iść do szkoły :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Andrzej jest taki długi, przed nim też miałam do czynienia z mniejszymi i krótszymi kotami ;)

      Usuń
  4. Ja to nawet spie akrobatycznie powyginana zeby nie obudzic mojego sierscia:)

    PS.
    Nie zalozylas sobie jeszcze blokady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, dziękuję, działam w tym kierunku :)

      Usuń
  5. "Miłość do kota jest wtedy, gdy wstając z łóżka wykonujesz przedziwne akrobacje, żeby nie obudzić swojego pupila." U mnie to raczej działa w drugą stronę, ja się kładę do łóżka tak żeby nie obudzić chłopaków :P Bo wstają zazwyczaj wcześniej niż ja, choć Królewicz ostatnio wstaje grubo po 9 a w niedziele to spał do 12, więc i wstawać musiałam jak połamana :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Andrzej mógłby inne koty uczyć zasad dobrego wychowania i elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na przedostatnim zdjęciu mi się tak skojarzył ;):
    http://i10.photobucket.com/albums/a110/mrdoubtfire/longcat1.jpg

    OdpowiedzUsuń
  8. Ujmujący jesteś waćpan ;) A wygibasy i połamańce stosuję całą noc bo senior Bazyli śpi ze mną od dawna na dość wąskiej kanapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam, Andrzej zdecydowanie mnie oczarował. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Andrzejek jest poważnym kotem, Andrzejek jest poważnym kotem, Andrzejek jest poważnym kotem... ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny jest ten Twój czaruś :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taaaaaaaaaa nigdy akrobatyka mnie tak nie kreciła jak teraz hahahaha .... i muszę uważać na dwa fooootra :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)