20 października 2014

Domek drapak

Po pierwsze - bardzo dziękuję za miłe słowa pod poprzednim, niekocim postem. Wszystko przekażę podróżnikom :) A wracając do kocich tematów, wspominałam ostatnio, że paczka z zooplusa była strzałem w 10.


W paczce były głównie duże zapasy żwirku, ale zdecydowałam się też w końcu na tekturowy domek z drapakiem.

Bałam się że z takiego drapaka będzie się tylko śmiecić, albo że Andrzej będzie dalej drapał dywan. Ale jego radość rozwiała wszelkie moje wątpliwości.

Trochę ta radość spowodowana kocimiętką :) Okazało się że Andrzej też się na nią połasił, a do tej pory nie wykazywał takich skłonności.


Andrzej się przytulał, turlał, drapak - jednym słowem wielka miłość.

Z resztą sami zobaczcie. Na końcu jest też filmik - z dźwiękiem, więc słychać jak Andrzej drapie.





A tu już w złożonym domku. Lubi tam siedzieć i drapać. Póki co nie śmieci się, więc jestem bardzo mile zaskoczona. Domek jest stąd  A jak tak bardzo mu się spodoba, to w przyszłości kupię inne tekturowe drapaki, skoro tyle radości potrafi przynieść kawałek tektury :)

39 komentarzy:

  1. U nas szkoda byłoby takie ładnego domku,bo Biszkopt uwielbiam obgryzać kartony :) Stawiam mu zwykły karton i sam robi sobie okna i drzwiczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać kotek zadowoloooooooooooooooony :-)
    Tez taki domek mamy , ale o tym bedzie post ... :-)
    Mizianki .... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A domek pewnie też furorę zrobił :) Czekam w takim razie na relację :)

      Usuń
  3. Połączenie kartonu z domkiem, genialne!
    I jaki Rudzielec zadowolony, aż się serce raduje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezent dla Andrzejka.
    Ja wahałam się pomiędzy domkiem a rondlem. Wygrał rondel.
    P.S. Wytnij Andrzejkowi okienko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwie że mu się domek spodobał - śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny domek, widać, że Andrzejkowi bardzo się spodobał :3

    OdpowiedzUsuń
  7. no widać, że Andrzejkowi domek podpasował :) aż miło popatrzeć na takiego szczęśliwego kota!

    OdpowiedzUsuń
  8. Andrzej ma super zabawę! Chciałabym i moje futerka zadowolić takim, ale niestety dzień, góra dwa i zostałby zjedzony. Mam w planach zrobić im za to samemu z kartonu taką część do drapania. Ciekawe czy im się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno się spodobać, właśnie taki kartonowy drapak to fajna sprawa, szkoda że wcześniej na to nie wpadłam ;)

      Usuń
  9. Cudny jest ten domek :-) I Andrzej w nim wygląda świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny domek :) Miałam banana na twarzy, jak patrzyłam na Twoją rudą pociechę :) U mnie niestety taki drapaczek nie wywarł na kotach zainteresowania, a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki uroczy domek :) kotek zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie,że drapie...
    Może moim kupić ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować, na pewno przynajmniej jednemu się spodoba, jak nie wszystkim ;) Będą kolejki :)

      Usuń
  13. Cudowny ten domek. Nie dziwę się , że Andrzej już go polubił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się przymierzałam do zakupu tego domku. Ale moje mają tyle wszystkiego że na razie szlus ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłości, jak już wszystkie pozostałe atrakcje się znudzą :)

      Usuń
  15. Super i jaki Andrzej szczęśliwy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Czyli jest więcej jego zwolenników.. dobrze trafiłam :)

      Usuń
  17. No no Andrzej szczęściarz...a powiem szczerze, że mój Arek na kocimiętkę słabo reaguje...taki to nieczuły kot.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry :-) Ale Andrzej zachwycony nowym domkiem. Nasze koty też miały taki domek i bardzo go lubiły. Pozdrawiam razem z moją kocią bandą :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. kochany :) mój Franek wszelkie domki traktuje jak kuwetę, więc chyba to nie rozwiązanie dla nas :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypasioną hawirę ma Andrzejek,też se taką sprawimy ;) gratulujemy nowego mieszkanka bo dopiero dziś nadrobiłam zaległości u Was.pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten domek ^^ Świetnie, że Andrzejowi tak bardzo się spodobał, warto było go kupić :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Andrzeju, bardzo mi się podobasz. Mam na imię Claire, jestem kotką i mam też drapaczkę, ale nie zwracam na nią uwagi. Wpadnij do mnie, też mam blog :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecimy do Ciebie :) A na drapak zwróć uwagę, fajna sprawa ;) Andrzej poleca :)

      Usuń
    2. Przy ostatnim zamówieniu tez zastanawiałam się nad takim domkiem. Kiedyś zrobiłam taki z kartonu na próbę i kocia go zlekceważyła.Z drapaka też nie chce korzystać,najlepiej jej się drapie o meble. Andrzej to kot kulturalny,domek najwyrażniej przypadł mu do gustu!

      Usuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)