23 października 2014

Ktoś czyli kot

Ktoś rośnie i rośnie, robi się coraz to większy...


Ma coraz dłuższe łapy i można powiedzieć że ten ktoś nie mieści się w swoim transporterze. Ale taki widok do połowy zapakowanego kota już mnie przestał dziwić. Widocznie tak mu wygodnie. 

Tak, tak Andrzej o tobie mowa. Nie patrz z takim wyrzutem.. ;)

Ale oczywiście, żeby nie było że Andrzej taki niewymiarowy i nie mieści się w transporter - potrafi się tam wpasować.

I oto dowód, rudy zwinięty kłębek idealnie dopasowany do transportera.

Wiem, że jutro już piątek (na szczęście) ale dobrze by było mieć takiego szefa w pracy, prawda? Bo powód nieobecności by się znalazł.
obrazek stąd

13 komentarzy:

  1. Ooooooohh żeby moja szefowa wykazywała tyle zrozumienia... :)))
    Andrzej faktycznie ma długie łapy, takie arystokratyczne, można powiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegenialny obrazek xd Chciałabym trafić na takiego szefa gdy już będę pracować xd
    A Andrzej bezsprzecznie jest kotem o najdłuższych łapach na Świecie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witek też tak czasami śpi :D widocznie tak im wygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale byłoby mieć takiego szefa :) codziennie miałabym wolne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Andrzej już jest dorosłym mężczyzną. Takiego szefa bym na rękach nosiła hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaa mój szef by na to poszedł gdyby to był pies :P on sam ze swoja "córeczką" chodzi prawie wszędzie "żeby sama w domu nie siedziała" :P moze i kota by zrozumiał :P chyba muszę spróbować :D tylko najpierw kota trzeba sprowadzic... Boże jak ja tesknie za swoimi:( chciałam żeby mama mi je wsadziła w samolot, chciałam opłacić prywatna opieke na czas lotu i nic:( powiedziała żebym się pukla w czoło bo koty są jej:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj jakiego miejscowego sierściucha ;) A szef na pewno zrozumie :)

      Usuń
  7. Jak znajdziesz takiego szefa to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Andrzejku, jesteś cudownym śpioszkiem. :-)
    Szef z komiksu jest super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowe mieszkanko - nowy kot !!! Wiekszy, doroslejszy .... ale zakamrki lubi jak zawsze od małego kociecia. Co tam za mały transporterek i tak sie wcisnę :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)