25 maja 2015

Bywa nudno

Bywają takie dni, poranki i wieczory że Andrzej się nudzi. 


Nie chce mu się biegać za laserem, machająca wędka nie jest ani odrobinę atrakcyjna, a skacząca piłeczka nie kusi do biegu.

I tak siedzi, patrzy i obserwuje co się dzieje. Czasem nie dzieje się absolutnie nic ciekawego, a czasem coś (albo raczej ktoś) go zaciekawi.

Tak jak tutaj. Bo już miał iść na balkon, już miał drapać w szybę i miauczeć żeby go wypuścić, ale ktoś odwrócił jego uwagę: 

I na balkon nie poszedł. Mały przybysz, który nadal mocno go zadziwia na chwilę przykuł jego uwagę. Bo jak to, ktoś leży na jego zielone trawie?! 

A tak na koniec - ile razy Wasz kot zrzucił telefon ze stołu? Bo Andrzejowi to się zdarza, już teraz wiem dlaczego! 
Obrazek znaleziony TU

18 komentarzy:

  1. Ale fajne te Twoje chłopaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a tam nudno. Jesień. Nie wiosna.to jest jakaś oszukana wiosna. Pada i spać się chce. To jest jesień. Zapraszamy do drzemki u nas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No czasami człowiek też ma takie dni...przynajmniej ja tak mam, że coś bym porobiła, a jednak mi się nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda. Czasem i ja mam taki stan.
      Nieustannie trzymam kciuki za pozytywne relacje między Andrzejkiem i Malutkim.

      Usuń
    2. On myśli: żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce :P
      Za kciuki dziękujemy :*

      Usuń
  4. ja, andrzej taki duuuzy przy synciu:)
    chyba ze to tylko perspektywa:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super słodkie zdjęcia.Buziaki dla was.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tylko kotom się zdarza nic nie robić ;) Urocze zdjęcia <3

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Claire dzisiaj polowała na muchy i chodziła po ścianie, widać ma inny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. andrzejek ani rusz zaprzyjazni sie z malym przybyszem i juz nawet nudnych dni nie bedzie, tyle nowych gier odkryje😍

    maluch nawet z daleka wygląda przesłodko!

    pozdrawiam,
    Humora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to liczę, że się zaprzyjaźnią i będą wspólne zabawy :)

      Usuń
  9. Koty się nie nudzą, najwyżej filozofują w tym czasie, kiedy sprawiają wrażenie znudzonych. :)
    Teraz juz będę wiedzieć, z jakim poświęceniem kot łapie telefon. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dokładnie, czyli Andrzej filozofuje, jak mogłam pomyśleć że on tylko się nudzi :P

      Usuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)