2 czerwca 2015

Pomocnik

 Wraz z pojawieniem się nowego lokatora w domu pojawiło się też wiele nowych rzeczy: łóżeczko, wózek, leżaczek i mnóstwo innych gadżetów niezbędnych dla niemowlaka.


Andrzej ze wszystkim się zapoznał, ale już jakby wyczuwając że to nie dla niego do wszystkich tych rzeczy podchodzi dosyć nieufnie, zachowując dystans.



No ale nie byłby sobą gdyby nie pomagał we wszystkim i nie skorzystał z kolejnych pudełek, które co jakiś czas się pojawiają.

Dzielnie asystował przy składaniu leżaczka dla młodego przybysza, chociaż najwięcej zainteresowania wzbudziło kartonowe opakowanie ;)

Andrzej pudełka nie odstępował na krok, aż żal mi było go wyrzucić. Przez parę dni pudełko było najlepszym kocim placem zabaw i miejscem do spania, dopóki się nie znudziło ;)

A na koniec: pewnie już słyszeliście o reportażu Faktów TVN, w którym w bardzo niekorzystnym świetle przedstawiono koty. Zareagowali behawioryści z Kocich Porad Behawioralnych - TUTAJ odpowiedź na materiał Faktów. Do podpisania jest petycja, w której są żądania aby sprostować nieprawdziwe informacje na temat kotów - petycja jest TUTAJ . Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie facebook-owego wydarzenia. 
Przykre jest to że w społeczeństwie nadal utrwalane są takie informacje - że koty powodują choroby, przenoszą zarazki (ile "cudów" o kotach i toksoplazmozie w ostatnim czasie się naczytałam to głowa mała, o duecie kot - niemowlę też). Najgorsze jest to że ludzie w to wierzą i traktują poważnie, a potem przybywa ogłoszeń typu "oddam kota za darmo, ponieważ wyjeżdżam/ mam dziecko/ mam alergię/ kot jest niegrzeczny...

16 komentarzy:

  1. O na takim leżaczku moje koty uwielbiały sobie spać.
    Akcję widziałam, włączyłam się. Debili nie sieją..., ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i Andrzej będzie uwielbiał tam spać :P

      Usuń
  2. Sezon ogórkowy nadchodzi a trzeba o czymś tłuc te programy... Jak nie morderstwo w Tworkach to kot polizał w oko :-( . A w Polszcze nie brakuje ludzi znęcających się nad zwierzętami i to jeszcze ich upewni że są w porządku - więc podpisałam.
    Co do Andrzeja, ja słyszałam historię, że ludzie z niemowleciem wyszli na spacer i jak wrócili to kot lezał w łóżeczku i udawał dziecko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Szukają tematów na siłę, i potem wychodzą takie kłamliwe bzdury :(

      Usuń
  3. Andrzejek kontroluje jakość produktów dla malucha. no i przecież podpowiada jak składać! jakby Ci ludzie sobie bez niego poradzili ;)

    ma piękne, błyszczące futerko!

    pozdrawiam,
    Humora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, bez niego faktycznie wszystko mogłaby się posypać ;)

      Usuń
  4. Andrzej nadworny inżynier wszystko ma pod kontrolą :)
    Widziałam ten materiał, trochę dziwny był...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś dziennikarz chyba musiał bardzo szybko to robić, dlatego tak jednostronnie i nie sprawdził co pokazuje..

      Usuń
  5. Kochany towarzysz ;) Wygłaskaj go ode mnie :)
    Eh, telewizja od zawsze robi ludziom pranie mózgu. Szkoda, że tak rzadko wspominają o tym, jak kot potrafi leczyć człowieka.

    Pozdrawiamy!
    http://kosmokoty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zamiast tego mogliby pokazać materiał o tym jak koty pomagają - dzieciom, chorym...

      Usuń
  6. Ludzie, co to się czepiają zwierząt chyba po prostu ich nie lubią. Ja też planuję dziecko i zapowiedziałam wszem i wobec, że moje futrzaki zostają w domu! Niech sobie ludzie z głów wybiją głupie pomysły, co by to je "gdzieś oddać" na czas ciąży i macierzyńskiego! Toż to jak oddanie członka rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  7. My z mężem od 13 lat nie byliśmy nigdzie na urlopie, nie wyobrażamy sobie zostawić
    komuś "obcemu" nasze największe szczęście. Odeszła jedna kicia, za półtora miesiąca
    była następna.Tak to są członkowie rodziny!!!
    Dużo głasków dla Andrzejka - Ania z Bezą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - to są członkowie rodziny :) A rodziny tak się nie porzuca.

      Usuń
  8. Tv tak potrafi namieszac ludziom w glowach, ze sa sklonni uwierzyc we wszystkie wyemitowane brednie.(jak dobrze, ze nie mam telewizora w domu)
    podpisalam, choc bardzo chcialam zobaczyc, kto jest odpowiedzialny za ten reportaz, niestety nie moge go odtworzyc na moim kompie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika Krajewska taka mądra i rzetelna... Powinni to sprostować.

      Usuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)