8 października 2015

Jak przetrwać jesień

 Co może zrobić kot gdy za oknem rano prawdziwie jesienna temperatura? U nas rano było dziś 2 stopnie!

Andrzej zimne ranki i wieczory przysypia. Na balkon wychodzi na chwilę - po to by za moment wrócić, bo przecież zimno! Jesienne słońce przy dosłownie kilku stopniach jest bardzo mylące, nawet dla kota.

   
Wieczorami siedzimy sobie tak - na to żeby wejść na kolana Andrzej za oknem potrzebuje chyba temperatur minusowych ;)

Ale ja myślę że już spokojnie można by zastosować Jesienny Przetrwalnik (muszę tylko do tego przekonać niedotykalskiego Andrzeja)
obrazek stąd

A tak przy okazji - wiem że jeszcze do nowego roku trochę czasu jest, ale już teraz można zaopatrzyć się w kalendarz na 2016 rok. Co więcej, może to być kalendarz który posiada szczególną moc - bo pomaga. A mowa o kalendarzu Kotorysunki 2016

Kotorysunki 2016 to efekt współpracy 13 projektantek graficznych. Każda z nich opracowała jeden, wybrany miesiąc (lub okładkę). W ten sposób na każdy miesiąc mamy wspaniałe, kocie rysunki - z tego powodu już nie mogę się doczekać na styczeń, luty... i tak do grudnia.

O tym jaki kalendarz jest w środku możecie podejrzeć Tutaj  A o samym kalendarzu można poczytać na stronie Fundacji Kot i Kocia Dolina.
Kotorysunki2016
Kalendarz można zamówić na:  www.kociadolina.pl/kotorysunki-2016/ i www.fundacjakot.pl/kotorysunki-2016-kalendarz-na-rzecz-kotow/
Koszt - to jedyne 20 zł. Zachęcam i polecam!

12 komentarzy:

  1. Jesienny przetrwalnik jest genialny! Ja kociaka zamieniam jednak na królika i psa :D.
    Ale mu zazdroszczę! A ja dzisiaj od 7 rano do 18 wieczorem poza domem byłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne jaki zwierzak, ważne żeby chciał ogrzać kolana ;)

      Usuń
  2. To mi brakuje tylko kota do przetrwania, i chyba stąd 4 przeziębienie w październiku;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kalendarz :) nasze łobuzy na balkon wychodzą południami bo słońce pięknie świeci i jest ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale on słodko śpi <3
    a jak nóżki pokazuje mhmm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje zwierzaki też teraz ciągle na kocu, najlepiej 100% wool :). Ciekawy ten kalendarz :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się wyciąąągnał :D Fisiek spędza każdy wieczór u mnie na kolanach :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień najchętniej bym przespała! Najbardziej dobija mnie myśl o tych krótkich dniach :(

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas na minusie, więc najlepsze miejsce dla kota to fotel przy kominku. :) Ma tam miejscówkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ja kocham koty!!<3

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)