18 listopada 2015

Kocie wiadomości

Za oknem deszcz, wiatr i jesienna szaruga. Andrzej, pewnie jak większość kotów głównie śpi. No chyba że coś wyjątkowo przyciągnie jego uwagę.



Może to być na przykład opakowanie z pocztowej paczki. Jest foliowe i kot mieści się w nim, czyli spełnia wszystkie kocie wymagania.

Idealna rzecz żeby część deszczowego dnia lub wieczoru spędzić na zabawie w takim opakowaniu, prawda?





I kot schowany, prawie go nie widać ;)

A na koniec mam dla Was dwie wiadomości, w którym bohaterami są koty.
Po pierwsze szczyt G20  . Pewnie już część z Was widziała, ale podczas tych ważnych obrad pojawiły się koty:
koty na szczycie G20
Druga wiadomość z Poznania - o tym jak strażacy uratowali kota z pożaru mieszkania:
Strażacy uratowali kota


14 komentarzy:

  1. Hehehe nie spotkałam kota, który by nie lubił pomieszkiwać w worku :D :D :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, moje kociaki postawiły na sen :D Może czas im zafundować taką torbę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo najfajniejsze zabawki są za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bym tak sobie leniuchowała jak Andrzej, przespałabym całe dnie. Nawet taka zabawka by mnie nie ruszyła:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Claire - Genevieve spędza czas na wywracaniu tostera i rozkopywanie ziemi w donicy z draceną :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. kochane sierściuchy, jakie smutne byłoby bez nich życie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciemno i zimno i sennie,a mikiego roznosi energia, no tak kotki zawsze sobie cos znajda do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to czasem zazdroszczę siersciuchom:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A cóż tam dostałeś Andrzejku? Szczytowe koty boskie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te koty to z najzwyklejszej rzeczy potrafią uczynić wspaniałą zabawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kociaki zawsze znajdą pomysł na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)