16 lutego 2016

Pupa & Pieskotki

Znowu się pochwalę kocim gadżetem.Ale to nie tylko zwykły gadżet, ale to błyszczyk do ust - czyli taka moja słabość.

Nie wiem jakim cudem umknęło mi że PUPA ma takie kocie cudeńka (bo jest tego więcej). Błyszczyki zobaczyłam u Nikona na kotton.pl i pomyślałam że ja też to muszę mieć! 


I mam - cudne błyszczyki, w pięknym kocim opakowaniu z małym lustereczkiem, do tego opakowanie w moich ulubionych kolorach - czarno- czerwonym.  Same błyszczyki też ładne, delikatne - w sam raz do torebki na co dzień (oczywiście torebka z kocim motywem też).



A druga sprawa. Zachęcam Was do poparcia pomysłu Agnieszki z bloga lifemanagerka.pl Projekt nazywa się PIESKOTKI i w dużym skrócie chodzi o to by wykorzystać marketing do celów dobroczynnych, tak żeby reklama zarabiała na potrzeby zwierzaków.  A teraz coś o projekcie od jego pomysłodawczyni:

Teraz trzeba po prostu działać :). Musimy zbudować duuużą społeczność, a do tego bardzo potrzebuję Waszej pomocy. Bez Was się nie uda. 
  • Udostępniajcie PiesKotki! Jak najczęściej, jak najszerzej!
  • Bądźcie proszę aktywni na profilu aby edge rank budował mu duży zasięg. 
  • Podrzucajcie atrakcyjne treści. Mogą to być zarówno rzeczy z sieci jak i zabawne zdjęcia czy filmy Waszych zwierzaków. 
  • Póki co „twarzą” fanpage’a będzie Luna, ale jeśli macie jakieś zdjęcia przedstawiające jakąś fajną interakcję pomiędzy psem i kotem, podeślijcie mi je na kontakt@lifemanagerka.pl. Chciałabym tego typu zdjęcie wrzucić na zdjęcie w tle.
I tak, jestem optymistycznie nastawiona, bo jeśli blogerom płaci się za pokazanie jakichś rzeczy na ich instagramach czy fanpage’ach to dlaczego to miałoby się nie sprawdzić? 
Szczegóły znajdziecie TUTAJ, a PIESKOTKI można znaleźć TU
Pieskotki
Zatem kto może i ma facebooka to do dzieła- polubcie i udostępniajcie! Pomysł fajny i mam nadzieję że formuła się sprawdzi - bo jeśli reklama może zarabiać, to czemu nie mogłaby zarabiać na potrzeby zwierzaków ;)? Kolejny sposób na to, by tak trochę przy okazji pomóc. Trzymam kciuki za powodzenie! 

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ten błyszczyk wygląda:)
    I akcja mnie też zaciekawiła, już PiesKotki polubione, wpis na blogu też umieszczę:)

    I swoje kciuki też dołączam!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te błyszczyki :) chyba sobie kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze błyszczyki, bardzo fajny gadżet:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak coś czułam, żeby tu nie wchodzić....no ale weszłam i przepadłam z tym błyszczykiem.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze promocja w rossmanie powinna być ;)

      Usuń
    2. O matko, to już po mnie!!!! No ale grzechem byłoby z promocji nie skorzystać :D Dziękuję za informację!!!!

      Usuń
  6. Najlepszego dla Andrzeja z okazji Dnia Kota!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz chyba są w promocji w Rossmanie, 19.99zł niestety nie moje kolory ale no .... to kot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)