14 lutego 2016

8 komentarzy:

  1. wzajemnie przesyłam buziaki dla Andrzeja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzenia od Andrzejka przyjmuję a jakże-chociaż nie znoszę Walentynek i tak samo przesyłam mu masę miłości:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to okazja do przesłania wirtualnych kocich buziaków ;)

      Usuń
  3. Dziękujemy Andrzejkowi i życzymy mu także kociej miłości, bo ludzką już ma :))
    A ja mam tak samo - mam ludzką miłość, a nie mam kociej, więc mam nadzieję, że Andrzejek mnie zaczaruje i za jego sprawą jakiś kocio obdaruje mnie swoim uczuciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że prędzej czy później taki kocio pełen miłości i u Was się pojawi ;) JUż czekam na jego cudne zdjęcia :)

      Usuń
  4. Andrzejku, my też Ciebie kochamy bardzo mocno :*
    Chrupka i Klakier przesyłają moc buziaków :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)