8 lutego 2019

W końcu - Andrzej nie jest sam!

Czasami najszybsze, najbardziej spontaniczne decyzje są najlepsze. I taka chyba właśnie za mną.



Dziś będzie krótko, chociaż treściwie. Poznajcie Mikę - chociaż czuję że inne jej imię do mnie przemawia, ale zobaczymy - imię musi być takie, żebym wiedziała że jest tylko jej! Może to właśnie Mika, może inne... Musimy ją i jej imię poznać 😃



Mika jest z Fundacji Ochrony Zwierząt w Łomiankach - i jest z nami od wczoraj. Ma dwa lata i za sobą życie na wolności i małe kociaki. Mruczy jak traktorek i non stop ociera się o ręce - chyba nas oznacza i zostawia w ten sposób swój zapach. Jest puchata i mięciutka, mam nadzieję że będzie jej u nas dobrze.



Ja zobaczyłam jej zdjęcie z ogłoszenia i coś mi powiedziało że ona jest nasza. Szybka decyzja, a ja póki co ja zajmuję się socjalizacją Andrzeja i koteczki - niebawem napiszę więcej, bo to temat rzeka! Obiecuję!

Fundacja Ochrony Zwierząt w Łomiankach

Ale teraz już wracam zapoznawać koty ze swoimi zapachami - więc latam od jednego do drugiego, starając się rozdzielić ten czas między nich, między dzieci, dom... Jest wesoło 😉


Andrzej fuknął parę razy wąchając moje ręce, i dużo stoi pod drzwiami pokoju w którym urzęduje Mikusia. Ogólnie jest wyluzowany, jak to on. Ale wierzę w niego, że zaakceptuje nową towarzyszkę i będzie dobrze. Na razie stopniowo staram się oswoić go z nową sytuacją i nowymi zapachami.


Trzymajcie kciuki żeby nasze dokocenie zakończyło się sukcesem i przyjaźnią!


A blog Rudy Kot Andrzej chyba czekają zmiany, na pewno zmiana nazwy! 😉

24 komentarze:

  1. Oooo! Gratulacje powiększenia się rodziny!!! Wszystkiego najlepszego! Trzymam kciuki za socjalizację!!! ❤️❤️❤️ Kochaj dziewczynę Andrzeju ciężkie życie miała! ��

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie :) Andrzejowi nie będzie nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i powodzenia :) Andrzej będzie zadowolony i pewnie podzieli się każdym najlepszym miejscem do spania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ale nas zaskoczyliście! 😍 trzymam mocno kciuki, musi być dobrze! Piękna kotunia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spontaniczne decyzje są najlepsze. Dyktowane sercem i podświadomością bez udziało głupich obaw i wątpliwości ego. Życzę aby socjalizacja udała się bez problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, gdybym dłużej się zastanawiała i analizowała każde za i przeciw to Andrzej nadal byłby jedynakiem ;)

      Usuń
  6. Andrzejek pokocha siostrę, wierze w niego😊 Powodzenia i gratulacje ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że tak będzie :) Dziękujemy :)

      Usuń
  7. Fantastyczna wiadomość ! :D Kicia jest piękna,urodą przypomina naszeego Filipka ♥
    Kciuki za aklimatyzację i przyjaźń !
    Brawo dla Was ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. super! Mika jest piękna! Mam nadzieję,że z Andrzejem stworzą super zgrany duet:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i powodzenia 👍🏼❤️😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję powiększenia kociej rodziny :) Śliczna jest Wasza Mika, niech się zdrowo chowają ♡♡♡ U mnie się szybko oswoiły ze sobą, minęły 3 lata od adopcji drugiej koteczki a już czuję lekki niedosyt kotów u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PodbnoP koty są jak chipsy, i nigdy nie kończy się na jednym 😉

      Usuń
  11. Uczestniczyłam w łapaniu Miki do sterylizacji. Bardzo cieszę się, że dostała szansę na nowe życie. Mika była kotką żyjącą swobodnie i po zabiegu miała wrócić w miejsce wcześniejszego bytowania. W gabinecie weterynaryjnym po krótkim czasie okazało się, że robi postępy i nie boi się ludzi. Ona żyła w stadzie około 8-10 kotów, więc powinna dogadać się z Andrzejem. Bardzo dziękuję za dom dla niej i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten komentarz 😊 Miki faktycznie bardzo lubi ludzi i towarzystwo, ciągle domaga się głaskania 😊 chyba po prostu taki charakter, na Andrzeja też nie prycha.towarzyska kicia 😊 Jedynie co to musi przyzwyczaic się do domu, do zapachów ale już coraz śmielej chodzi i zwiedza, pewnie minie kilka dni i poczuje się jak u siebie. Mam nadzieję że Andrzej ją zaakceptuję i będzie z tego wielka przyjaźń 😊póki co powolutku się poznają i uczą swoich zapachów 😊 dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  12. Ojejku, jaka śliczna <3 Mam ogromną słabość do kotów o takim umaszczeniu :p
    Trzymam kciuki za Andrzejka i jego nową koleżankę, oby ich relacje były w przyszłości jak najlepsze - dwa lubiące się koty to prawdziwy skarb :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooooooo ja Cię! Ale się cieszę! Gratulacje z okazji powiększenia rodzinki! Życzę krótkiej socjalizacji i ogromu miłości i mruczenia.
    Taka szybka decyzja często jest najlepsza. I faktycznie z kotami to tak jest, czasem wystarczy jedno ogłoszenie, żebyś wiedziała, że jesteście sobie przeznaczeni!
    A więc witaj Miko i niech Twoje imię szybko się odnajdzie ;)
    Tak swoją drogą mam podobne podejście do imienia - żadne z moich kotów nie dostawało imienia na początku, musiałam je poznać i zobaczyć co do nich pasuje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)