2 października 2013

Rozdanie u Atoma i Antka

Zamarzyła nam się z Andrzejem taka fajna, kocia torba. Atom z Antkiem takie rozdają. Szczegóły tutaj. Do tego rozdanie potrwa do końca roku, a na wygranie są aż 3 szanse! Więc zaglądajcie do dwóch kocich przystojniaków, bo warto :)
Rozdanie u Atoma i Antka
Poza tym zachęcam do klikania i pomagania tu. Ja trafiłam na stronę przez blog Life Managerki i za jej radą ustawiłam stronę na startową. Jak w ten sposób można pomóc zwierzakom, to czemu nie :)

Tak właśnie Andrzej tęsknie patrzy w okno i może nawet marzy o kociej torbie :) A może wspomina lato, planuje co dobrego schrupać albo myśli nad swoim błogim kocim życiem :)



Dziś rudzielec wyjątkowo leniwy, szuka najwygodniejszej pozycji do spania, chodzi smętnie po mieszkaniu, Czyli koci dzień jak co dzień.




I oczywiście ulubione miejsce przy laptopie. Żaden post nie może powstać bez wparcia rudego futra :)



9 komentarzy:

  1. Ależ piękny ten rudzielec! :-) Dlaczego ja nie jestem taka ruda??? Nie ma sprawiedliwości na tym świecie... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale rudy leniuch :) a mój Arek codziennie rano o 5-6 budzi mnie głośnym miauczeniem mam głaskać go i już! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny kot:) balsamy 2x5 są tylko w aptekach:P

    OdpowiedzUsuń
  4. moje koty, mają tę sama manię, uwielbiają wygrzewać się na kompie...tyle, że przeganiam te moje skurczybyki:)Rudy Andrzej, to krasny kot!

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki przystojny ten kocur, prawdziwy model! życzę powodzenia w kocim rozdaniu :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodkiiiii *^^* Głaskałabym :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)