14 maja 2014

Rudo

Leniwie u nas bardzo, czasem słońce, czasem deszcz i stale śpiący (albo przysypiający kot).


Wdzięczy się do zdjęć, przeciąga..


Śpi, próbuje spać albo o czymś myśli - oczywiście na swoim pudełkowym apartamencie.


Pudełko (w tej chwili ma 5 pięter) to nadal jedno z ulubionych miejsc na takie drzemki. A ja czekam na kolejną paczkę z kocimi zakupami, więc szykuje się mały remont (Andrzej jeszcze nie wie o nowej dostawie karmy i żwirku)


I dowiedziałam się (a może odkryłam coś, co już dawno wiedziałam) że rude koty to jedna wielka rodzina kocich, rudych braci i sióstr - Rudy Album na facebooku, zajrzyjcie jak macie okazję - wiele pięknych rudzielców do podziwiania (Andrzej oczywiście też). Ile jest kotów podobnych do Andrzeja! Bliźniacy!
Jak nie ma tam jeszcze Waszych rudzielców jest jeszcze szansa na wysłanie do jutra. I będą kolejne kocie kolorowe albumy :)


25 komentarzy:

  1. Ależ piękna ruda bestyja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w UK rude koty są bardzo popularne i nazywa się je tutaj ginger cat ;) i należą ona do dość żywych i czasami psotnych osobników ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)
    Pogoda taka senna - u mnie koty ciągle śpią , pies też i Ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Andrzej prześlicznie wygląda taki śpiąco zamyślony! Mój rudy za to dziś spuchł. Ugryzł go komar i opuchła mu powieka... Mam nadzieję, że do jutra będzie już wszystko dobrze, bo teraz wygląda jak chodząca bieda z jednym oczkiem. Choć on sam chyba się tym za bardzo nie przejmuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie myśli: to tylko komar, nic takiego i szybko powinno zniknąć :)

      Usuń
  5. O jej jej. Dumna matka musi wysłać zdjęcie Dudka. Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na przedostatnim zdjęciu wygląda jakby planował zemstę ;).
    Oglądałam rude koty fejsbukowe i tylko utwierdziło mnie to w przekonaniu, że każdy kot jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasz Jaguś (panie wet wolą mówić Jacuś) lubi nie tylko spać na pudełkach, ale i je podgryzać... ;)
    Pozdrowienia dla pięknego rudego Andrzeja - cóż za wdzięczne imię dla Kota! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzej też gryzie pudełka (czyli swoje piętra ;)

      Usuń
  8. U nas taka pogoda,że nic tylko spać.
    To i koty śpią :-)
    Glaski dla Andrzeja :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobnie, widać upodabniam się do kota :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To już 5 pieter się nazbierało? Żyć, nie umierać :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się pręży na tym kartonie i udaje, że nie widzi aparatu ;)

    Prawdziwy przystojniak i do tego skromny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hipnotyzujące spojrzenie. Ciekawe, jak Andrzej zapatruje się na nowe piętro swojego apartamentu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wysłałem fotkę swojego rudego Ryszarda i co? I ni ma :/ Pozdrawiam Andrzejka, jestem tu częstym gościem, ale po raz pierwszy piszę :) Bartek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak dodali? Bo jakiś Rysiek jest widziałam. I bardzo nam miło że do nas zaglądasz :)

      Usuń
    2. Zwracam honor, dodali :D

      Usuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)