3 listopada 2014

Ja to mam szczęście!

Dziś się trochę pochwalę, a co! Co prawda szczęścia w grach losowych nie mam, bo w żadnym lotto ani zdrapce milionów nie wygrałam. Ale mam szczęście że mam Rudego Andrzeja - już kilka różnych nagród i niespodzianek dzięki niemu do nas trafiło :)


Kilka dni temu na terakotowym instagramie był konkurs. Do wygrania - zestaw 12 pocztówek Koci Zodiak. Terakoty bardzo lubię, trochę się tą miłością zaraziłam od Pomalowanej na niebiesko Ale nie ma co się dziwić, bo Terakoty mają w sobie urok i czar. Nie umiem bez zachwytu na nie patrzeć.
Taki był konkurs:

#terakotowyzodiak na Instagramie
I okazuje się że warto mieć instagrama :) W konkursie oczywiście razem z Andrzejem wzięłam udział i NIESPODZIANKA!

koci zodiak

Jak zobaczyłam @rudy_kot_andrzej na zielonej karteczce to myślałam że ze szczęścia uduszę rudzielca. Takie miłe niespodzianki ja lubię. Humor od razu się poprawił. Pocztówki doszły i są świetne.


A to jest Kot - Skorpion. Jak są wśród Was i Waszych zwierzaków skorpiony - to dla Was ta pocztówka. Kolejne będą stosowanie do zmieniających się znaków zodiaku :) A jak jesteście ciekawi pozostałych znaków to odsyłam na terakoty.blogspot.com . W oryginale kociego Skorpiona można zobaczyć i o nim poczytać TUTAJ

23 komentarze:

  1. Wow gratulacje !!!!
    Całkowicie zasłużone hahahha ..... nawet kotek sie ucieszył :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, śliczne pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) i dla Andrzejka i dla Ciebie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Pokaż proszę wszystkie znaki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! A ja nadal nie ogarniam instagrama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w końcu nauczyłam trochę i nawet fajna sprawa ;)

      Usuń
  6. Gratulacje! Jak paczę na Andrzeja to tęsknię za moim Buziolkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu i Andrzejku, gratuluję Wam serdecznie! Taka wygrana to piękna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulujemy , piękne karteczki :-)
    Ale żywy Andrzejek bezkonkurencyjny ;)))

    Dziękuję za umieszczenie banerka Kłapouszka . A może Andrzejek by chciał rudego braciszka ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzej może by i chciał...i kiedyś na pewno, ale chyba Kłapouszek tak długo na nas nie poczeka. myślę że szybciej znajdzie swój własny dom :)

      Usuń
    2. A czemu ma czekać, my nie wiemy o co chodzi ... ?

      Usuń
  9. Także gratulujemy! Claire nie wie, spod jakiego jest znaku...Może Lew, bo też kot?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny cudaczek :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Przepiękne pocztówki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pocztówki są wspaniałe! A Andrzej jest w czepku urodzony:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)