11 kwietnia 2015

Balkon

W końcu mogę to napisać i ja!!! Sezon balkonowy uważam już na dobre rozpoczęty!

Andrzej nie mniej szczęśliwy niż ja :) Pogoda w ostatnich dniach nas zdecydowanie rozpieszcza, aż żal by było nie skorzystać z takiego słońca.


Drzwi na balkon prawie cały otworzone, więc Andrzej co chwila idzie się wygrzać. I obserwować wszystko co jest wokół.

I tak szczęśliwego kota mogę obserwować bez przerwy. Nawet skończyło się marudzenie i miaukolenie, bo nudno! Teraz nie jest nudno, bo jest balkon! :)




Wiosennie pozdrawiamy wszystkich i oby taka wiosna już została, bo jest pięknie! 

19 komentarzy:

  1. Też dziś zaczęłam sezon na herbatki balkonowe. Pozdrawiam Andrzejka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pieknie i my tez wylegliśmy na balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dzisiaj zupełna cisza w domu! Zero miaukania, wołania, koty wybiegane (5 godzin latały po ogrodzie) teraz śpią jak zabite!
    Macie jakieś roślinki na balkonie? Gdyby tak w doniczkę owies i kocimiętkę... :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owies mamy ale o kocimiętce muszę pomyśleć! To dobry pomysł:)

      Usuń
  4. Witam :)
    Zauważyłam, że Rudy Kot Andrzej ma zamontowaną siatkę na balkonie. Chciałabym taką zamontować w tym roku dla moich sierściuchów, bo boję się, że mi spadną z tego mojego 8 piętra... Jakieś rady? W Internecie jest tego pełno, ale jedni piszą, żeby wybrać sieć rybacką, inni że siatkę ogrodzeniową... I zastanawiam się jeszcze, jak to porządnie zamontować? Boję się, że moje czochrańce będą się po tym wspinać :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo pytanie. Czy możesz pokazać cały swój balkon? Nie ukrywam ze szukam mieszkania z balkonem głównie ze względu na kocura no ale to trzeba jakoś zabezpieczyć :)

      Usuń
    2. Ja też jestem ciekawa, sąsiadka rok temu zapłaciła tysiąc złotych za osiatkowanie takiego balkonu tylko od frontu, boki miał zabudowane. Wydaje mi się że to jest dość drogo, ile daliście za to, jeśli mogę się zapytać ? :D

      Usuń
    3. Odtwórczo - u nas 1 piętro, więc to bardziej zabezpieczenie przed zgubieniem się i niespodziewanymi odwiedzinami u sąsiadów, z 8 piętrem sprawa trochę bardziej skomplikowana. Zależy jaki macie balkon - u nas w poprzednim mieszkaniu na oknie sprawdziła się zwykła siatka na krety - Andrzej się po niej wspinał i wytrzymała i była w miarę tania (Claire zobacz sobie - może u Was by się taka sprawdziła) - http://rudykotandrzej.blogspot.com/2013/10/patrole-patrole-patrole.html Można ją zamontować np. na jakiś listwach, prętach czy w górę nawet do balkonu sąsiada - nie wiem ja to u Was wygląda?
      Kropka - tu akurat widać dół balkonu, bo balkon ma oszklone barierki i tylko dołem lub bokiem Andrzej mógł się prześliznąć - siatka jest taka ogrodowa, dość sztywno zamontowana, więc to zależy jaki balkon - ale da się to zrobić w miarę tanio i solidnie na prawie każdym balkonie, tylko moim zdaniem potrzeba męskiej ręki ;)

      Usuń
    4. Dzięki, u nas jest 12 piętro i barierka z prętów i z trzech stron odsłonięte więc wolę żeby mi to profesjonalna firma zrobiła ;-)

      Usuń
    5. Dziękuję :) mam balkon murowany po bokach i na 1/3 wysokości od podłogi. Trochę się boję montażu bo jednak bez drabiny się nie obejdzie, a to 8 piętro... Ale jutro jadę na zwiady do sklepów ;))
      Claire - Jak czytałam, to inni podają koszt 200-250zł, w zależności właśnie ile jest tak naprawdę do zabezpieczenia.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    6. Jak takie wysokie piętra (12 i 8) to lepiej zlecić to profesjonalistom - na pewno zrobią to solidnie, a i koszt na pewno nie jest tak duży, w zależności jaki typ balkonu, jakie zabezpieczenie. U nas zrobiliśmy to samodzielnie bo to pierwsze piętro, więc bezpiecznie, a na 8 czy 12 o samodzielne prace na wysokości nie pokusiłabym się.

      Usuń
  5. Ale się wygrzewa <3 Moja Tofi - królik czasem przesiaduje teraz na parapecie (oczywiście od wewnątrz :D) i się grzeje. A psiak oczywiście leży na dywaniku na schodach prowadzących do domu i też grzeje łepek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, tego balkonu bardzo Wam zazdrościmy. Andrzejek jest przeszczęśliwy, to widać.
    Podziwiam profesjonalnie i estetycznie zamontowaną siatkę na balkonie.
    Buziaki i miziaki dla Was Kochani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balkon to było moje (i Andrzeja) marzenie, więc cieszymy się bardzo. A siatka zamontowana nie przez profesjonalistę, więc dziękujemy za miłe słowa:) A najważniejsze że Andrzej bezpieczny! :)

      Usuń
  7. Zwierzaki kochają słońce. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, nareszcie kot jest szczęśliwy i może się wygrzać, oby tylko pogoda dopisała, bo póki co znów zimno...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)