22 kwietnia 2016

Jak wygląda świat według kotów - wyniki konkursu

I nadszedł piątek - 22 kwietnia, A to oznacza rozwiązanie naszego konkursu "Jak wygląda świat według kotów?" Wszystkim dziękujemy za odpowiedzi - dzięki Wam trochę rozszyfrowaliśmy koty i ich świat.

Wszystkie odpowiedzi piękne, bardzo trafne i mądre. Bardzo fajnie że Wy i Wasze koty chcieliście się z nami podzielić swoimi przemyśleniami!
Dziękujemy tym, którzy wzięli udział, czyli: Drevni Kocurek, Kot Lili, Małgorzata Kijowska, Di Troj z kotem Kitkiem, Karolina Rogala i Ola8910.

A teraz najtrudniejszy (dla nas) moment. Wiadomo że nagroda jest tylko jedna i tym samym jeden szczęśliwy zwycięzca.  Oczywiście wszyscy pozostali też są szczęśliwi, bo mają u boku mądre koty, ale nagroda trafi do jednego z Was!


Po burzliwych dyskusjach, długiej debacie nadszedł czas na fanfary i ogłoszenie wyników  ***Fanfary***



Ogłaszamy wszem i wobec że nagroda od firmy Prevital wędruje do Di Troj i Kitka.
Czytając poniższy komentarz poczujecie  się Kitkiem - ja tak się poczułam, jakbym była w jego skórze ;) Siedziałam z jego dużą przy komputerze, obserwowałam srokę no i żebrałam o jedzenie w kuchni... sami zobaczcie jak wygląda świat według Kitka:

Cześć mam na imię Kitek właśnie moja duża siadła przy komputerze i mruczy pod nosem świat wg kota i świat wg kota, lubię gdy ona siedzi przy komputerze bo wtedy mogę się położyć obok niej zawsze to cieplej. Oj ale coś dzisiaj się mi kręci :). Za oknem ciągle jakieś ptaki muszę sprawdzić... a to ta sroka, która mi cały czas przed balkonem lata muszę ją poobserwować. Dobra nudene to wracam obok dużej hej ale gdzie ona? a tak stuka garnkami zaraz zobaczę może uda mi się wyżebrać coś. Jejku ja jej miauczę daj i daj a ta do mnie co Ty chcesz no mówię że coś z lodówki!!! A ta mi znowu z puszki wyciąga ale fajnie dzisiaj królik superrr. Mniam mniam mniam ... no i wodę zmieniła uwielbiam zmienioną wodę :) Idę do dużego "hej weź mnie na ręce" .... on to zawsze wie czego ja chcę :) uwielbiam być noszony i jak mi ociera o głowę swoją głową mrrrrrrr .... dobra puśc mnie już idę zobaczyć co mam do zabawy a jest mój ulubiony robal na baterie wow musze go pilnować ..... po 2 godzinach .... ach znudził mi się idę do dużej położę się w kolanach albo nie najpierw kuweta lubię ten nowy żwirek .... o i duża poszła do łóżka fajnie wejdę jej na plecy i pomruczę na dobranoc .... o już 5 rano pora wstawać i coś upolować widzę taka ulubioną piłeczkę z dzwonkiem ! dobra upolowana idę do dużej zobaczę czy otworzyła oczy ... hej duża pacam Cię po nosie nudzi mi się .... daj coś nowego do jedzenia .... wstała łaskawie księżniczka .... ileż można spać .... no w końcu nowa woda i dzisiaj z puszki wołowina mniam mniam .... dobra zjadłem a duża znowu do łóżka ? nie no normalnie ... a zresztą idę też się położę obok niej .... pa na razie tak chciałem Wam pokazać mój świat~ KITEK

Gratulujemy i prosimy o adres do wysyłki nagrody na rudykotandrzej@gmail.com

Wszystkim jeszcze raz dziękujemy za udział w zabawie! Pozdrowienia i całuski dla Waszych mądrych kotów, aby ten ich świat był piękny, szczęśliwy, pełen pełnych misek i kociej zabawy !

6 komentarzy:

  1. gratuluję :) myślę, że wybór zwycięzcy idealny :)
    uściski dla Di Troj i Kitka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla zwycięzcy :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,ze wygral kitek, nalezalo sie,swietny tekst i taki prawdziwy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej dziękuję jak miło ":) Kitek właśnie śpi obok :) ale pozdrawia :)
    Dziękuje za gratulacje i miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)