1 grudnia 2014

Andrzejki

Andrzejki przeszły u nas bez wielkiej pompy. Ale święto jest, w końcu imieniny rudzielca. Andrzej już dwa lata jest Kotem Andrzejem!
Zupełnie nie miałam pomysłu na prezent! z jednej strony kota ucieszy wszystko - jakiś przysmak, smaczny kąsek czegoś mięsnego, kolana do leżenia i szeleszczące zabawki. I pod tym względem świętowanie się udało.


Paczka z zooplusa dotarła akurat tuż przed, więc było mnóstwo nowości - i do jedzenia i do zabawy. W sumie nic wyjątkowego, jak to paczka - ale Andrzej uradowany jak zwykle. Przede wszystkim ucieszyło go pudełko, które jak zwykle wzbudziło szał,  szczególnie gdy już było puste:


Pozostałe nowości:  Andrzej w końcu doczekał się własnej, kociej podkładki pod miskę oraz miseczki.


Miseczka i podkładka zostały zaakceptowane, ale oczywiście o wiele bardziej zainteresowało go to co będzie w miseczce.


Zamówiłam dla Andrzeja (w końcu) nowy rodzaj suchej karmy - Applaws i Purizon. Do tej pory jadł suchą tylko Taste of Wild. Nie wiem czy dobrą decyzję podjęłam, ale Andrzejowi póki co smakuje. Opakowania są małe, więc w sam raz na takie przetestowanie.


Andrzej karmę zajadał ze smakiem,nawet nie wiem czy zauważył że to zupełnie nowe chrupki!



I mamy jeszcze 4 szeleszczące piłeczki - na początku przegrały z karmą, ale teraz już zabawa jest na 102! Andrzej biega i poluje - więc prezenty, chociaż nie jakieś wyjątkowe - ale się sprawdziły. Myślę że solenizant zadowolony.

No i znalazłam że dokładnie rok temu było TAK (bardzo sennie i leniwie, ale to dowód na to, że Andrzej pozostaje Andrzejem). I cieszę się, że dzięki blogowi mogę trochę powspominać :)

25 komentarzy:

  1. To teraz Andrzej będzie miał wyżerkę, tyle nowych smaków :D Śliczna podkładka pod miskę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładka jest cudna! Ale szczęśliwy :3. Pomiziaj go ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne życzenia dla Malucha:)
    Paczka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jakie fajne prezenty na andrzejki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. haha pudełko kartonowe najlepsze wiadomo :) nasza ruda owca tez lubi karton...wgryzac i przegryzać lub drapać. Ale Andrzej dostał pakę! Szczęśliwiec. 100 lat rudzielcu :)
    Mam średnie doświadczenia z zooplusem - pamietam, że zeżliłam się na firme kurierska z której korzystali, mam nadzieje, że jest już lepiej z dostawą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie narzekam, chociaż też raz kurier z gls z paczką zooplusa zaginął w akcji :/ ale już nie ma problemów, do tego mają do wyboru drugą firmę, chyba dpd -więc spróbujcie, może pójdzie szybciej :)

      Usuń
  6. No właśnie wczoraj się zastanawiałam, czy i jak Andrzej obchodzi swoje święto :D
    Wszystkiego najmruczniejszego więc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świętował gównie jedząc i śpiąc ;)

      Usuń
    2. Andrzeju! Mam zaszczyt poinformować, że nominowałam Cię do wymyślonego przeze mnie zimowego tagu CZAS NA ŚWIĘTA, będzie mi miło, jeśli odpowiesz na pytania :D
      http://marcepankowo.blogspot.com/2014/12/czas-na-swieta.html

      Usuń
  7. Myślałam, że on ma wcześniej imieniny - w takim razie ponawiam my best wishes :D
    Claire w zeszłym roku na Gwiazdkę dostała super karmę z Kakadu, najlepszy kurczak gotowany na parze z aloesem, była oburzona tym, zupełnie nietrafione ( pies zjadł)... Podkładka jest bardzo ładna, muszę kiedyś też zamówić jakieś rzeczy w Zooplusie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Andrzej uradowany jak nic ;) świetnie, ze mu się prezenty spodobały, jak to kotu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacnie świętował, samych pyszności dla Andrzejka na spóźnione imieniny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego i smacznego, Andrzejku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Radość kota... bezcenna. Wszystkiego dobrego dla Andrzejka.

    OdpowiedzUsuń
  12. A wlasnie to czemu Andrzej jest Andrzejem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo wcześniej nie miał imienia (oprócz bycia Kotkiem, Rudym i maleństwem) a były andrzejki, nie było Andrzeja i został mianowany głównym solenizantem :)

      Usuń
  13. Spóźnione najserdeczniejsze życzenia dla Andrzejka :-))
    Piękne prezenty , ale co pudło to pudło ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna podkładka i miska, ceramiczne są świetne :) Jak dużo nowych karm, będzie co jeść :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Heh, jak do mnie przyjdzie jakaś paczka w kartonie większym to oczywiście zaraz koty też się zlatują ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Haul z zooplusa ! :D
    Moje też lubią suche Purizon. Uwielbiam w zooplusie pakiety próbne, często można załapać się na niezłe promocje. Właśnie jutro składam zamówienie i zaciekawiło mnie to mokre Schmusy, biorę na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super prezenty! I ta podkładka jaka fajna. Spóźnione życzenia imieninowe Andrzeju!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy z Andrzejem za każdy komentarz i odwiedziny na blogu :)